×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
yönetime
#31
PemBe Adlı Kullanıcıdan Alıntı:DaLGa gecer gibi ne cvp verion be biz burda bIseyi acikLiga getirmeye calisioruz aLLa aLLa ya nebiliyim ben kocaman insansin kendin, kendin için dogru karari veremionda insanlarin demesiylemi hareket edion neyse ya banane sanki

SınırLenme....SmileSmileSmileSmileSmile
Ara
Cevapla
#32
Serseri127 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:SınırLenme....SmileSmileSmileSmileSmile


Ya ne sinirlenme sersim ya baksana $una biz onun mutlulugunu dusunuoz beyfendi dalga gecio :S
Ara
Cevapla
#33
PemBe Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Ya ne sinirlenme sersim ya baksana $una biz onun mutlulugunu dusunuoz beyfendi dalga gecio :S
Sen Ustune Dusenı Yaptın..Onun ıcın sınırLenme..SmileSmileSmileSmile Tamam mı GuZelım...SmileSmileSmileSmile
Ara
Cevapla
#34
Serseri127 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Sen Ustune Dusenı Yaptın..Onun ıcın sınırLenme..SmileSmileSmileSmile Tamam mı GuZelım...SmileSmileSmileSmile

Tamam Smile sen sinirlenme diosan sinirlenmem ki ben Smile Smile
Ara
Cevapla
#35
PemBe Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Tamam Smile sen sinirlenme diosan sinirlenmem ki ben Smile Smile


ya pemebe yalavarıyorum beni yanlış anlama dalga geçmek deiil ben gerçek manada söyledim kalbini kımışım özür dilerim.
Ara
Cevapla
#36
PemBe Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Tamam Smile sen sinirlenme diosan sinirlenmem ki ben Smile Smile

Tamam...Sanada Bu Yakısırdı.....SmileSmileSmileSmileSmile SınırLenınce Hıc Hos Gozukmuyosun..SmileSmileSmileSmile
Ara
Cevapla
#37
can_askerim Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ya pemebe yalavarıyorum beni yanlış anlama dalga geçmek deiil ben gerçek manada söyledim kalbini kımışım özür dilerim.

Ya tabi tabi önce gec dalgani sonra yok yanlis anladin fln filan lafi deis neyse taam bida senle ilgili hiç biyere yorum yazmiycam biz iyiligini istioz sen dalga gecion allah alla yaa Sad
Ara
Cevapla
#38
Serseri127 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Tamam...Sanada Bu Yakısırdı.....SmileSmileSmileSmileSmile SınırLenınce Hıc Hos Gozukmuyosun..SmileSmileSmileSmile

Hani sinirlenince daha ho$ gozukuodum ole diodun hatta bilerek sinirlendiriodun :S odami yaLandi Sad
Ara
Cevapla
#39
PemBe Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Hani sinirlenince daha ho$ gozukuodum ole diodun hatta bilerek sinirlendiriodun :S odami yaLandi Sad

Ben San Hıc Ya,Lan SöLedım mı..? o zaman SınırLenmen Benım Yuzumeydı..TatLı bı sınırdı O..Ve Ben O sınırLı HaLını HaLa sevıyorum..SmileSmileSmile Ama bunu DegıL..SmileSmileSmile
Ara
Cevapla
#40
Eğer dalga geçiyorsam elllerim ayaklarım kırılsın.
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sayın Yönetime. *Asİ-yÜrEk* 29 3,011 05-14-2008, Saat: 09:38 PM
Son Yorum: MaNeSiA



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi