02-29-2008, Saat: 05:17 PM
PemBe Adlı Kullanıcıdan Alıntı:iSt€k geçersizdir
KabuL.....Ettım sana ınat.........
|
nick
|
|
02-29-2008, Saat: 05:17 PM
PemBe Adlı Kullanıcıdan Alıntı:iSt€k geçersizdir KabuL.....Ettım sana ınat.........
02-29-2008, Saat: 05:20 PM
Serseri127 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:KabuL.....Ettım sana ınat......... Bakseen Bana inat he iyi öLe oLsn sen KabuL ediosan bi biLdigin vardir :pisik:
02-29-2008, Saat: 05:20 PM
PemBe Adlı Kullanıcıdan Alıntı:iSt€k geçersizdir İstediğin kadar geçersiz say değişecek çatla;
02-29-2008, Saat: 05:21 PM
can_askerim Adlı Kullanıcıdan Alıntı:İstediğin kadar geçersiz say değişecek çatla; çatLamazsam ??
02-29-2008, Saat: 05:27 PM
PemBe Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Bakseen Bana inat he iyi öLe oLsn sen KabuL ediosan bi biLdigin vardir :pisik: var zaten.......... ![]() ![]() onun nıckı.Kaz_ASKer Olcak ![]() ![]() ![]() ![]()
02-29-2008, Saat: 05:30 PM
Serseri127 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:var zaten.......... Ya sersiiiiiiiii bende sana bir nick_buldum kazma_serseri bu senin hoşuna gittimi
02-29-2008, Saat: 05:30 PM
n€yse ben karismiorm ya deisiosa deissin ama deisirlerse haksizLik oLurr tabi torpiL yapioLar neysee zaten can_askerimde agzini bozuo benimLe konusurken ben $aka maetinde takiLiorm o hep ters anlayip kaLbimi kirio
Sana geLince sersi'm .. neyse susayim €n iyisi ).
02-29-2008, Saat: 05:32 PM
PemBe Adlı Kullanıcıdan Alıntı:n€yse ben karismiorm ya deisiosa deissin ama deisirlerse haksizLik oLurr tabi torpiL yapioLar neysee zaten can_askerimde agzini bozuo benimLe konusurken ben $aka maetinde takiLiorm o hep ters anlayip kaLbimi kirio Ya pembe sende amma yaptın yaa bende şakayla karşılık veriorum alınma üzerine bana diosun çok alıngansın die sen bendende beter çıktın lütfen yaa.
02-29-2008, Saat: 05:32 PM
PemBe Adlı Kullanıcıdan Alıntı:n€yse ben karismiorm ya deisiosa deissin ama deisirlerse haksizLik oLurr tabi torpiL yapioLar neysee zaten can_askerimde agzini bozuo benimLe konusurken ben $aka maetinde takiLiorm o hep ters anlayip kaLbimi kirio Susma ıcınden Gelenı söle ![]() ![]() ![]()
02-29-2008, Saat: 05:39 PM
Sen söyle PeMbe ben şaka olarak sana takolıodum sen içinden geleni söyle sen bana bakma.
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Nick değiştirme | riukeen | 3 | 1,387 |
08-08-2014, Saat: 11:58 PM Son Yorum: Leader |
|
| nick | Seyduna | 0 | 931 |
07-29-2012, Saat: 06:08 PM Son Yorum: Seyduna |
|
| Nick talebi | Av.bey | 12 | 2,707 |
04-14-2012, Saat: 10:13 PM Son Yorum: Av.bey |
|
| Nick Değişikliği | WagNeR | 5 | 1,381 |
09-15-2009, Saat: 02:20 AM Son Yorum: WagNeR |
|
| Nick Değişikliği | Yenemuko | 14 | 2,211 |
10-21-2008, Saat: 07:50 PM Son Yorum: Yenemuko |
|