05-09-2008, Saat: 07:30 PM
ben hariçmi yoksamm
|
gıjjık oluommmm...
|
|
05-09-2008, Saat: 07:30 PM
ben hariçmi yoksamm
05-09-2008, Saat: 07:34 PM
snn ozeliin neki..P
![]() :
05-09-2008, Saat: 07:38 PM
Yürü beeeee
05-09-2008, Saat: 07:39 PM
ooo bnm özelliklerimi say say bitmezz en iisi boşverr sen
05-09-2008, Saat: 07:42 PM
ii pekii..p
![]()
05-09-2008, Saat: 07:43 PM
ayy saol yaa
05-09-2008, Saat: 07:45 PM
ne demek..P
::OX:CBNH
05-09-2008, Saat: 07:48 PM
ayy şımarma hemen bee
05-09-2008, Saat: 11:26 PM
Hmmm..
Kalp Kalbe Karsidir Derlermis.. Belkide Onlarda Sana Olmustur Nerden Billceksin ![]() Hem Bende Varmiyim Gicik Olduklarinin Arasinda?
05-09-2008, Saat: 11:27 PM
bende sana uyuzum
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|