Yorumları: 3,978
Konuları: 190
Kayıt Tarihi: Jul 2006
11-22-2006, Saat: 10:47 PM
burda Taraf tutan Adamın1i sende böyle yaparak küfür eden eden arkadaşa destek verip... ONUN DAHA AĞIR KÜFÜR ETMESİNE NEDEN OLUYORSUN...
Arkadaşım Taraf Tutuyorsun Dediğin Kişi Benim Kardeşim Dediğim Bir İnsandır. Evet Taraf Tutma Var. Fakat Nickimi İyi Okuyun Sitede Yönetici Veya Moderator Değilim Adamınbiri yazıor!
Yorumları: 1,176
Konuları: 45
Kayıt Tarihi: Aug 2006
11-22-2006, Saat: 10:50 PM
adamın1i yönetici deil bu bir..
ikincisi masal yüzlüyü site genelindeki konularına göre yorumlarsan herkesi öle yorumlaman gerekir..ki daha önce küfür etmediğimi çok iyi biliyorum ki hatta ilk tartışmamın bu oldugunu da söyleyebilirim..
üçüncüsü de küfür serbest deil ama ben ettim ve arkasındayım..çünkü birisinin algılama gücü hakkında yorum yapmak kimseye düşmez,en azından konu bensem,tanımadığım bi kişiye bu hakkı vermem ve cvbını alır..oke?
Yorumları: 177
Konuları: 3
Kayıt Tarihi: Oct 2006
11-22-2006, Saat: 10:53 PM
Neyse nesin İNSAN ONURU İÇİN YAŞAR küfür hiç bir insana yakışmaz
SENİN arkadaşın ulu orta hakaret ve küfür ediyor Senin onu desteklemen onun daha ağır küfürler etmesine neden oluyor.
sevgili kardeşim konun başından sonuna kadar punisher denilen kişi masal_yüzlü arkadaşa saldırıyor bunun farkındasın
KONU HAKINDA YAZMİCAM çünkü konu amacından saptı
TARAF TUTULMAZ KÜFÜR EDEN BİRİNE!..
BUNU BİLİR BUNU SÖLERİM
HAYIRLI GECELER
sitede küfür yasak olsa gerek
küfürlerin düzeltilmesi gerekir
Yorumları: 222
Konuları: 34
Kayıt Tarihi: Nov 2006
11-22-2006, Saat: 10:54 PM
Belki Bana Düşmez Bunu Burda Yapmanzı Yanlış Umarım Tatlıya Bağlarsınız Konuyu
Yorumları: 1,176
Konuları: 45
Kayıt Tarihi: Aug 2006
11-22-2006, Saat: 11:02 PM
kufurun ii bisi olmadiginin farkindayim ama birisinin algılama gücü hakkında yorum yapmak kimseye düşmez,en azından konu bensem,tanımadığım bi kişiye bu hakkı vermem ve cvbını alır..
Yorumları: 177
Konuları: 3
Kayıt Tarihi: Oct 2006
11-22-2006, Saat: 11:08 PM
masal_perisi küfür karşı olman gayet doğal çünkü insan olan bunu yapar diye düşünüyorum.
diğer bir husus şuki şimdi fark ettim küfür eden şahıs sevgili punsher kötü olduğunu şeyin hala savunmasını yapıyor
buda ne kadar gerçekçi tartışılır
KÜFÜR EDEN BİRİ TOPLUMDAN MEN EDİLMESİ GEREKİR! arkası ne kadar sağlamsa
TÜRKİYEDE öyle bir hava var ki? Ankarada dayım amcam var sedromu
bir polis memuru bile normal bir vatandaşa bişey deyemedikten sonra
bu punsiher arkadaşın destek alarak TARAF olarak küfürlerini RAHAT bir şekilde etmesi
O belki farkında değil ama Ne kadar küçümsediği biz görüyüruz.
son cevabımdır HERKESE İYİ GECELER ...
Yorumları: 1,176
Konuları: 45
Kayıt Tarihi: Aug 2006
11-22-2006, Saat: 11:11 PM
küfürü savunmuyorum..ama yaptım..ve yaptıgı olayın arkasında durmayanlarda bi sorun vardır bence..yöneticilerin hiçbiri babamın oğlu da değil,yani ceza da alabilirim..
anlamadıgın nokta şu ki,ceza da alacak olsam ben bu işi yaptım..ve hatasıyla da doğrusuyla da arkasındayım..insanlar inandıkları şey için bedel ödemeyi göze alamadıkları için bu noktaya geldiğine inanırım bu ülke..ki konumuzun da ülkeyle veya arkasının sağlam olmakla alakalı oldugunu sanmıyorum..tşkler
Yorumları: 3,825
Konuları: 35
Kayıt Tarihi: Aug 2006
11-23-2006, Saat: 01:03 AM
Gene nolmu? burda ??? Masal_y?zL? kusura bakma ama bence burda ortam? geren ilk sensin...
Daha fazla da uzatmaya gerek yok...