×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
yönetime
#41
Serseri127 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Ben San Hıc Ya,Lan SöLedım mı..? o zaman SınırLenmen Benım Yuzumeydı..TatLı bı sınırdı O..Ve Ben O sınırLı HaLını HaLa sevıyorum..SmileSmileSmile Ama bunu DegıL..SmileSmileSmile


Yok Yalan solemedin ki bende sana solemedim Wink neyse tmm DaLga gecio ztn ne sinirlencem onun için hIhhh
Ara
Cevapla
#42
PemBe Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Yok Yalan solemedin ki bende sana solemedim Wink neyse tmm DaLga gecio ztn ne sinirlencem onun için hIhhh
.Ben Sana söledın. Dedım mı..? TatLım..( Sana Tatlım demem de..Bı sakınca varmı..TatLım..SmileSmileSmileSmile
Ara
Cevapla
#43
Serseri127 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:.Ben Sana söledın. Dedım mı..? TatLım..( Sana Tatlım demem de..Bı sakınca varmı..TatLım..SmileSmileSmileSmile

Demedin ama bende dedin demedim ki ztn yalan sölemedim die solemedin sen bana yalan onu ima ettim yani anlasilir yalan konusuldugu neyse yaa
Tatlim demendede bi sakinca goremiorm içinden geldigi gibi de sen Wink
Ara
Cevapla
#44
PemBe Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Demedin ama bende dedin demedim ki ztn yalan sölemedim die solemedin sen bana yalan onu ima ettim yani anlasilir yalan konusuldugu neyse yaa
Tatlim demendede bi sakinca goremiorm içinden geldigi gibi de sen Wink

Tamam..Ama su sondakı ıfadeyı bana Karsı KuLlanmassan sevınırım..SmileSmileSmileSmile Sankı ıstenmıyomusum gıbı bı hıs uyandırıyoır...SmileSmileSmile
Ara
Cevapla
#45
Taam bida kullanmam yanLis anlama sen istenio(sun)
Ara
Cevapla
#46
PemBe Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Taam bida kullanmam yanLis anlama sen istenio(sun)

Sende Istenıyosun...SmileSmileSmileSmileSmile
Ara
Cevapla
#47
Kafan Nasil sersim (topladin mi?)
Ara
Cevapla
#48
PemBe Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Kafan Nasil sersim (topladin mi?)


Basım Agrıyor..Sadece...( ama DuzeLdım sayıLır..)
Ara
Cevapla
#49
can askerim konuyu komedi bölümüne açsaydın ??
Ara
Cevapla
#50
Nie bi haber vermion suzeldiyse ne konustuk biz ? :S
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sayın Yönetime. *Asİ-yÜrEk* 29 3,013 05-14-2008, Saat: 09:38 PM
Son Yorum: MaNeSiA



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi