04-28-2008, Saat: 11:07 PM
ye beni çıtır çıtır 


ama dikkat et karttır etim boğazında kalır sonra 





ama dikkat et karttır etim boğazında kalır sonra 


|
Bi terazi gördüm sanki
|
|
04-28-2008, Saat: 11:07 PM
ye beni çıtır çıtır
![]() ![]() ![]() ama dikkat et karttır etim boğazında kalır sonra ![]() ![]() ![]()
04-28-2008, Saat: 11:09 PM
Gökhan senide uçurdum bakalım sıra kimde.
04-28-2008, Saat: 11:10 PM
Olsun yavrum
Ohhhhhhhhhhhhhhh
04-28-2008, Saat: 11:11 PM
Çıtır çıtır ye beni
Onlar acı ben tatlı ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
04-28-2008, Saat: 11:13 PM
Gurbanımmmmmmm olayımmm yavrummm ohhhhh
Bal gibi mübarek
04-28-2008, Saat: 11:15 PM
:yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim:
Hasan birazda yarına bırak ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() yavaş yavaş ye
04-28-2008, Saat: 11:15 PM
Asyada uçtu uçurdum seni.
04-28-2008, Saat: 11:16 PM
Hüso senin lisansın var mı ?
04-28-2008, Saat: 11:16 PM
Dayanamıyoyum ki :'(
Yiyimmm seni minnoşummm
04-28-2008, Saat: 11:17 PM
CReATuRE Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Hüso senin lisansın var mı ? Yok oradan var gibimi görünüyor. |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|