08-03-2008, Saat: 01:27 PM
|
Sudem (Balım ) nice mutlu yıllara:)
|
|
08-03-2008, Saat: 01:32 PM
08-03-2008, Saat: 01:35 PM
Doğum Günün KutLu oLsun.. Nice MutLu SeneLere...
08-03-2008, Saat: 04:57 PM
doğum gününn kutluu olsnnn sudeeee nicee mutluu yıllaraaa....
![]() ![]() ![]()
08-03-2008, Saat: 06:14 PM
Nice yıLLara güzeLimm iiki doğdun
08-03-2008, Saat: 09:22 PM
08-03-2008, Saat: 09:23 PM
ÇiLeK Adlı Kullanıcıdan Alıntı: tesekkürler bebeim.. cok mudlu eddın benı...bunuda saklıycam kral farecık bıddım ![]() ![]() miley14::$
08-03-2008, Saat: 09:24 PM
rüzgargülü Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Doğum Günün KutLu oLsun.. Nice MutLu SeneLere... saol janım sizli senelere...:o miley20:
08-03-2008, Saat: 09:24 PM
nazarboncuqu Adlı Kullanıcıdan Alıntı:doğum gününn kutluu olsnnn sudeeee nicee mutluu yıllaraaa.... tsekkürler bıdanem dedım gıbı sızlı ve sefdıklerımlı senelre saolasın...:--/:kucak:
08-03-2008, Saat: 09:25 PM
~uqqaLa~ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Nice yıLLara güzeLimm iiki doğdun saol bıdenem ıykı varsın..sende dogmusun senınde ıykı dogdn ![]() ![]() bebem cıkıcam cokda kötüyüm..dokunsalar aglarım o haldeyım...müsik dınlıom kendı halımde bı ara copcok kutlucam bb
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| MaSaL YüzLü Nice MutLu YıLLaRa... | €BeRimSin | 40 | 5,958 |
04-14-2022, Saat: 12:07 AM Son Yorum: wildfang |
|
| Nice yıllara TutkuM | Xesar | 0 | 1,143 |
04-10-2014, Saat: 10:27 AM Son Yorum: Xesar |
|
| Mutlu Yıllar Çilek | acemhe | 7 | 1,742 |
03-14-2014, Saat: 08:19 PM Son Yorum: Xesar |
|
| Nice Yıllara # Pè®iM§ii # | Xesar | 2 | 1,057 |
03-14-2014, Saat: 01:20 PM Son Yorum: acemhe |
|
| Mutlu Yillar by-göçmenoglu | acemhe | 2 | 1,054 |
02-11-2014, Saat: 12:12 PM Son Yorum: history |
|
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi




miley14:... .bebege biddim saklıycam sana sefo