×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Duyguzusuz.com Buluşmasina Katilan Ve Katilmak Isteyen Arkadaşlarin Dikkatine......
#51
yok abii yaa ben gelemem... SadSadSad ben ispartadayımm.. Smile
Cevapla
#52
ooooo tugfan sn ßurdamıydın Big Grin
Ara
Cevapla
#53
hehhehee ewt yenii geldim Big GrinBig Grin bi hoşgeldin demek yok mu yahuu Big Grin :kop:
Cevapla
#54
h.g tabiki Big Grin
Ama qitmek yok döverim seni hıhh Big Grin
Ara
Cevapla
#55
tamam denerimm Big GrinBig Grin :kop:
Cevapla
#56
Sizlere şimdiden iii eğlenceler arkadaşlar eminim süper bir buluşma olcak bol bol resim ve hatıra istiyorum haberiniz olsun WinkWinkWinkWinkWinkWinkWinkWinkWinkWinkWinkWink yoksa kimse gözüme gözükmesin...
Cevapla
#57
:yikildim::yikildim::yikildim:abii bi buluşabilseler Big GrinBig Grin geriisi gelirdee Big Grin:yikildim: mangalda war mı?? Big GrinBig Grin abii şuu buluşmayııı birdee ispartalarda yapın yaww Big GrinBig Grin olmaz mı??? Big GrinBig GrinBig Grin ne güzel iştee hepimiz ıspartada buluşsak dimi Big GrinBig Grin
Cevapla
#58
CReATuRE Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Sizlere şimdiden iii eğlenceler arkadaşlar eminim süper bir buluşma olcak bol bol resim ve hatıra istiyorum haberiniz olsun WinkWinkWinkWinkWinkWinkWinkWinkWinkWinkWinkWink yoksa kimse gözüme gözükmesin...

ımm şeyyy kemm kümmm Big Grin
yha kamera feLan qeLcek ama ßn qörünmem sewmem kameraLarı Big Grin
Ara
Cevapla
#59
tugfan Adlı Kullanıcıdan Alıntı::yikildim::yikildim::yikildim:abii bi buluşabilseler Big GrinBig Grin geriisi gelirdee Big Grin:yikildim: mangalda war mı?? Big GrinBig Grin abii şuu buluşmayııı birdee ispartalarda yapın yaww Big GrinBig Grin olmaz mı??? Big GrinBig GrinBig Grin ne güzel iştee hepimiz ıspartada buluşsak dimi Big GrinBig Grin

ßiz İstanßuLluLar kendi aramızda ßuLuşuyoz.
Sizde ıspartaLıLarı topLayın o zmn ßize enqeL oLmayınBig Grin
Tuqfan qevezeLiqin tuttu dövcem Seni he :yikildim:
Ara
Cevapla
#60
saol boyle bır konu için ama biz uzakta olduugumuz için gelemiyoruz bizim yerımize gidin işte teşekurler herkesin duygusuz .com u kutluyorum
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  tüm arkadaşların bayramlarını en içten dileklerimle kutlarımm.... GCLRNFNS 8 1,533 12-21-2007, Saat: 12:55 AM
Son Yorum: Gulguzeliii



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi