09-19-2007, Saat: 01:05 PM
ya demirden korksak trene binmezdik nie biniorus trene çünkü EKONOMİK 
:
alan alsın yaa
herkese açık adresimiz...

:
alan alsın yaa
herkese açık adresimiz...
|
Zaman Per!s! ( Iyi Ki Doğdun )
|
|
09-19-2007, Saat: 01:05 PM
ya demirden korksak trene binmezdik nie biniorus trene çünkü EKONOMİK
![]() : alan alsın yaa herkese açık adresimiz...
09-19-2007, Saat: 01:06 PM
:D yaf kusuara bakma konuyu dağıtıkk evet PM atabilrdinn nese
![]()
09-19-2007, Saat: 01:10 PM
saçmalama dağıtın senin bugün moralin bozuktu bakıyorum da yüzün gülüyor önemli olanda bu
![]() ![]() istersen dağıttığın gibi kapada ![]() ![]() ama mutlu ol bu en güzel şey![]() ![]()
09-19-2007, Saat: 01:16 PM
sağoL yaa ii oLdu vaLLa
09-19-2007, Saat: 01:19 PM
allah bozmasın mutlulugmuz ya konu neydiki dagıttık resimmidi
![]() hade resim werin bana ![]() ![]()
09-19-2007, Saat: 01:19 PM
![]() ![]() ![]() ![]() hadi hayırlısı![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
09-19-2007, Saat: 02:55 PM
Doğum günün kutlu olsun arkadaşım nice mutlu senelere
09-19-2007, Saat: 04:44 PM
[COLOR="Black"]nice mutlu yıllara ceyda...
ayrıca tek asker ben değilmişim forumdaki ...allah kurtarsın ikimizide kardeş [/COLOR]
09-19-2007, Saat: 06:02 PM
![]() ![]() YANINDA DEGİLİM BELKİ... SANA ÇOK UZAK BİYERDEN SESLENİYORUM..BEN VE.. GÖZLERİNİ İLK AÇTIGIN ANA MERHABA DİYORUM KALBİMLE İYİ Kİ DOGDUN İYİ Kİ VARSIN... ![]() ![]() ![]() ![]() Tüm kalbinden geçenlerin olmasını dilerim... DÜNYAYA İLK GELDİGİNDE NASIL GÜVENLİ BİR NEFES ALDIYSAN O NEFESİNİ YİNE AL HER GÜN YENİ DOGAN GÜNEŞLE SENDE DOG... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (geç kutladım ksr bakma ) GEÇDE OLSA .. DOGUM GÜNÜN KUTLU OLSUN
09-23-2007, Saat: 09:24 PM
Biraz gec oldu Ceydam kusuruma bakma =(
Iyiki dogdun, Iyiki varsin .. Dogumgününü en icten dileklerimle kutlarim Canim .. Sevdiklerin ile nice saglikli, mutlu Yillara insALLAH ..
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| İyiki doğdun ONAÇ | Xesar | 8 | 1,729 |
02-03-2014, Saat: 07:08 PM Son Yorum: onaç |
|
| İyi ki Doğdun HİSTORY :) (25.03) | ZencefiL | 10 | 1,842 |
03-28-2012, Saat: 12:00 PM Son Yorum: history |
|
| İyi ki Doğdun MaSaL | CaNaT | 6 | 1,636 |
12-29-2011, Saat: 10:44 PM Son Yorum: eRCi |
|
| İyiki doğdun MAvişben :D | ZencefiL | 15 | 2,454 |
06-11-2011, Saat: 12:11 AM Son Yorum: acemhe |
|
| iyiki doğdun Leader | sıla | 9 | 1,953 |
05-26-2011, Saat: 10:01 AM Son Yorum: sıla |
|