12-26-2007, Saat: 02:06 PM
kupa kızı Adlı Kullanıcıdan Alıntı:yazık sanaevet yazık :--/:--/
|
temizlik hastası annelere son....
|
|
12-26-2007, Saat: 02:06 PM
kupa kızı Adlı Kullanıcıdan Alıntı:yazık sanaevet yazık :--/:--/
12-26-2007, Saat: 02:40 PM
benim annem ne zaman evi temizlese eşyaların yerlerini değiştiriyor birde neyi neriye koyduğunu hatırlasa
12-26-2007, Saat: 05:34 PM
kupa kızı Adlı Kullanıcıdan Alıntı:benim annem ne zaman evi temizlese eşyaların yerlerini değiştiriyor birde neyi neriye koyduğunu hatırlasaya ondanda çok çektim ben değiştiriyodum düşündümde harbi yazık bana
12-26-2007, Saat: 05:51 PM
inşallah bende annem gibi olmam
12-26-2007, Saat: 05:58 PM
heheheheheheheh inşaallah
12-26-2007, Saat: 06:05 PM
ya sus temizliği severim ama hastalık yapacak kadar değil
sinirlenince bulaşık yıkarım
12-26-2007, Saat: 06:22 PM
kupa kızı Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ya sus temizliği severim ama hastalık yapacak kadar değilannemde aynı ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() siz bayanlar harbi iş koliksiniz
12-26-2007, Saat: 06:28 PM
ama piskopat değiliz en azından vurdumuz kırdımız yok
12-26-2007, Saat: 06:41 PM
kupa kızı Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ama piskopat değiliz en azından vurdumuz kırdımız yokbirşey demedim ki sen çok soğuksun ya kusura bakma ama :S
01-02-2008, Saat: 01:29 PM
çikitamuz Adlı Kullanıcıdan Alıntı:birşey demedim ki sen çok soğuksun ya kusura bakma ama :Silkdefa bir insan bana soğuk dedi güzel birşey demekki bende insanlarla arama mesafe koyabiliyorum gelişma var bende ya |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|