×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
yönetime
#51
çikitamuz Adlı Kullanıcıdan Alıntı:can askerim konuyu komedi bölümüne açsaydın ??


Ne Dıyon Lem PaPucumun Modu..Bak Surda Romantık..SaatLer Gecırıyoruz...SmileSmileSmileSmile
Ara
Cevapla
#52
PemBe Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Nie bi haber vermion suzeldiyse ne konustuk biz ? :S

Sen Bana Ne dedın...SmileSmileSmileSmileSmileSmile Kendını Tamamen Hazır Hıssettıgınde GeL....Ama Ben haLa Cok ıyı DegıLım...SmileSmileSmileSmile Senı Usmek ıstemıyorum...YanLıs Yapıpta...SmileSmileSmileSmileSmile
Ara
Cevapla
#53
1312789313717ncı beni banlayın konusu bu ya!.
Ara
Cevapla
#54
Smile Smile ............
Ara
Cevapla
#55
çikitamuz Adlı Kullanıcıdan Alıntı:can askerim konuyu komedi bölümüne açsaydın ??

:yikildim:
Ara
Cevapla
#56
tamam hasan seni şimdilik
duygusuza baışlıyorum bidaha
olmasın topuklarına sıkarım bu seferrr
haberin olsun hadi şimdi rahatlaaa...Big Grin
Ara
Cevapla
#57
Hayatta her insan bazen boşluğa düşüp yanlış karralar alabilir ama mantıklı düşününce sonunda doğru yolu bulur...Bak can askerim bu kadar kişi sana olumlu yorum yazmış gitmeni istemiyor demekki seviliyorsun buda demek oluyorki bu insankları kırma ve burda bizimle kal ve alınganlıkları bir kenara it...Kişilerle bir probleminde varsa kouşarak halletmeye çalış olur mu ? WinkWinkWink
Cevapla
#58
Ya arkadaşlar yemin ediyorum ben pembeyle dalga geçmek gibi birşey düşünmedim neden öyle anladı bir anlam veremiyorum biryerede gitmiyorum.Keşke doğru anlamışsın deseydimde beni yanlış anlamasaydı gece uyku uyuyamadım.
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sayın Yönetime. *Asİ-yÜrEk* 29 3,012 05-14-2008, Saat: 09:38 PM
Son Yorum: MaNeSiA



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi