04-28-2008, Saat: 11:19 PM
Burdan var gibi görünüyor ?
neden çıkarmadın ki bugüne kadar ?
neden çıkarmadın ki bugüne kadar ?
|
Bi terazi gördüm sanki
|
|
04-28-2008, Saat: 11:19 PM
Burdan var gibi görünüyor ?
neden çıkarmadın ki bugüne kadar ?
04-28-2008, Saat: 11:19 PM
İçime sinmedi zuhahahahahahaha.
04-28-2008, Saat: 11:21 PM
içine sinmeyen ne
04-28-2008, Saat: 11:21 PM
Lisans olması
04-28-2008, Saat: 11:22 PM
Sayın ..TuuCe.. sizde uçtunuz malesef.
04-28-2008, Saat: 11:25 PM
Bence çıkarsaydın lisanslı olasydın şimdi Türkiye'de kendi dalında bir numara olmuştun...Geç kalmış sayılmasın
![]() ![]() ![]()
04-28-2008, Saat: 11:26 PM
yaa açık konuşsana ne lisansı bu.
04-28-2008, Saat: 11:30 PM
neyse salla hüso
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() hadi ben kaçtım dükkana gitmem gerek ![]() ![]() ![]() ![]() Ama lisans işini unutma Ezberimsin'e söyle belki o ne lisansı olduğunu sana açıklar ![]() ![]() ![]()
04-28-2008, Saat: 11:31 PM
Sağol yaa iyi açıkladım peah. Hasan abi ne lisansından bahsediyor Aziz.
04-29-2008, Saat: 08:12 AM
:tey::tey::tey::tey::tey::tey:
Sen daha lisans alamadın mı ? ![]() ![]() ![]()
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|