05-09-2008, Saat: 11:55 PM
tskler..
sende konuya yazdıın için tskeler..D

sende konuya yazdıın için tskeler..D
|
gıjjık oluommmm...
|
|
05-09-2008, Saat: 11:55 PM
tskler..
![]() sende konuya yazdıın için tskeler..D
05-09-2008, Saat: 11:56 PM
ѕqρα кJмя Adlı Kullanıcıdan Alıntı: yarasın! ![]() :
05-11-2008, Saat: 09:51 PM
pckoo biz seni mod yapalim
sen baya dikkat ediyosun
05-11-2008, Saat: 10:40 PM
bn uyuz olmuom gıjjık oluom ikisi farklı seler..
05-12-2008, Saat: 04:02 PM
Aradaki o inCe Cizqiyi ßize de öqRet diadoRa
![]() nediR ßirinin dieRinden faRkı
Âh be.
05-12-2008, Saat: 07:43 PM
ßén Orda oLmaDıım içiN sruN yoK =P
YoKuM Dimi ?
05-12-2008, Saat: 07:46 PM
yoksun jnm GALATASARAYlısın bikere olurmusun..d
D:
05-12-2008, Saat: 08:33 PM
ben kesin yokumdur ama fenerliyim hehe
05-12-2008, Saat: 08:34 PM
bende şöle bi konu açcam gslilere gıcık oluom boğasım gelio hatta öldürmek istiom die bi konumu açsam ne
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|