×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
pckopat doğmus bugun..xP
#51
aa Big GrinBig GrinDBig Grin
Ara
Cevapla
#52
Noldu ŞirineTongue
Âh be.
Ara
Cevapla
#53
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:İyi de ben normalde 91liyimBig Grin

Ama burda 90 :yikildim:

Daa bi sene var yaniBig Grin
nedense benide küçük qösteriooBig Grin
Ara
Cevapla
#54
Hadi ya kacsın sen?Big Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
#55
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Hadi ya kacsın sen?Big Grin
napcannBig Grin=?
Ara
Cevapla
#56
Hiiic Tongue Ölesine..Big GrinBig Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
#57
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Hiiic Tongue Ölesine..Big GrinBig Grin
diosunnBig Grin....unuttumTongue
Ara
Cevapla
#58
Hadi bakalm öle olsunTongue
Âh be.
Ara
Cevapla
#59
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Hadi bakalm öle olsunTongue
sorna sölerimmBig Grin
Ara
Cevapla
#60
Dmmdır Big Grin
Âh be.
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Pckopat'ın doğum günü history 28 4,023 06-28-2012, Saat: 11:37 AM
Son Yorum: adyge55
  bugün hıdırellez sıla 37 4,414 05-06-2011, Saat: 05:01 PM
Son Yorum: ZencefiL
  oyyy aman da kim doğmuuuşşşşşşşşş iyi ki doğmuş Yassmin*imiz sıla 28 3,507 05-01-2011, Saat: 11:56 PM
Son Yorum: YasSmin
  My_LiFe.. kocaman oldu bugün yaa :D kı@ymı@k=) 18 2,670 05-12-2010, Saat: 05:40 PM
Son Yorum: _AL0n3_
  Bügun Ben Doğmuşum adyge55 57 5,631 08-11-2009, Saat: 11:27 PM
Son Yorum: MaNeSiA



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi