Yorumları: 19,055
Konuları: 1,631
Kayıt Tarihi: May 2007
08-03-2007, Saat: 09:53 PM
yaw ercan abı bu atılla abıden hayır yok senınle bı kol bastı oynayalım olurmu yaa barı sen kkırma bu kardesını
hazır ankaralı namıkta calıyo :yikildim::yikildim::yikildim::yikildim:
Yorumları: 15,217
Konuları: 1,642
Kayıt Tarihi: Jan 2007
08-03-2007, Saat: 10:08 PM
[SES]http://minorcrisis.net/files/Lazca%20-%20Horon%20Kemence%5B1%5D.mp3[/SES]
hadi bakem dağıtmadan oynamaya devam
ha ha ha uşak ha
haydeee
:tey::tey::tey::tey::tey::tey::tey::tey::tey::tey::tey::tey:
Yorumları: 15,217
Konuları: 1,642
Kayıt Tarihi: Jan 2007
08-03-2007, Saat: 10:18 PM
boşaltınız bakıyorum alanı
neyse ben devam
:tey::tey::tey::tey:
Yorumları: 15,217
Konuları: 1,642
Kayıt Tarihi: Jan 2007
08-03-2007, Saat: 10:19 PM
pcko kıs gel yamacıma bakem geç karşıma
hade