×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Duyguzusuz.com Buluşmasina Katilan Ve Katilmak Isteyen Arkadaşlarin Dikkatine......
#61
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:aßi waLa ßi$eim yOk... aßimi öSLedim SadCe Sad



ati abin sana kıyamasss be pckom seni öle böle deil kardeşim gibi
seviyorummm evet akşamları giriyorumm ve sabahları erken saatte bakıyorum birassss formaaa seninle biras ayrı kaldık bu aralarr ama ben biliyorumki
benim kardeşim benim yoklugumda kendini üzmes ben varmışım gibi
gülsün eglensinn sana gülmek ve eglenmek yakışıyorrr pckommm
ben akşamları gelince zaten kovaçan ediyorumm merak etme formu
acaba bi sitem varmıı bana diye ama allaha şükür şikayetçimizz yokkk
nese konu daılmasınnn sana seviyorumm pckoptım janım kardeşimmm
abisinin bitanesiiii.......::hihi:hihi:hihi
Ara
Cevapla
#62
i$te GeLdim ßurdaım Big GrinBig Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
#63
h.g pckopat beyyy
Ara
Cevapla
#64
ya öööf benim canım sakılıyor benim yaSmile napıcaz
Ara
Cevapla
#65
hß ße߀q Cool Big GrinBig Grin Ati aßiim nerde yhawBig Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
#66
geldimmm pckomm ne o abinlere uyku ilacımı içirdinn kısss....Big GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#67
yOooOo miSafir war ßende kaçamak yaptım:S hataLı mıyım kiBig Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
#68
yok ya neden hata olsunkii burdada ben varımmm janım ben daha önmliyimm.....Big GrinBig Grin

öle diilmii yoksa....Sad
Ara
Cevapla
#69
Alıntı:ßiz İstanßuLluLar kendi aramızda ßuLuşuyoz.
Sizde ıspartaLıLarı topLayın o zmn ßize enqeL oLmayınBig Grin
Tuqfan qevezeLiqin tuttu dövcem Seni he yikildim.gif

Big Grin yaa bazenn takılıyomm Big GrinBig Grin :yikildim: reset te atamıyom iştelmiyoo Big GrinBig GrinBig Grin :yikildim:
yaa ne güzel iştee ispartada buluşsanız bende gelsem Big Grin
hem ispartayıda görmüş olursun Big GrinBig GrinBig Grin dimi ama Big Grin :yikildim:
Cevapla
#70
ßnden ne istiyon kardeşim iLla ßuLaşcanmı ßana ıspartada oLsa qeLemem ßen :yikildim:
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  tüm arkadaşların bayramlarını en içten dileklerimle kutlarımm.... GCLRNFNS 8 1,533 12-21-2007, Saat: 12:55 AM
Son Yorum: Gulguzeliii



Konuyu Okuyanlar: