06-24-2008, Saat: 01:48 PM
iiki doğdun janım benım nice nice senelre biraz qeç oldu ama kusura bakma hediyede alamadık ee napalım emekli maaşı bize yetmiyo 
nice nice senelere
happy birthday

nice nice senelere
happy birthday




: dogum günü kutlu olsun canım:kucak
eni seviyorum