12-01-2010, Saat: 06:57 PM
Hiçbir son mutlu degildir.
|
Kafanızın Içinde
|
|
12-01-2010, Saat: 06:57 PM
Hiçbir son mutlu degildir.
12-17-2010, Saat: 08:54 PM
Mutlu olduğumda bir mum yakarım. Sonra kendime görünmeden, gizlice gidip söndürürüm onu.. Işık gözümü alır.
12-17-2010, Saat: 08:55 PM
Neden en çok sevdiğimiz kadın, en çok korktuğumuz kadındır? Severken zırh ve silahlarımızı bir kenara bıraktığımızdan mı?
12-17-2010, Saat: 08:56 PM
Benden asla özür dileme.. Bu aynı şeyi ikinci kez yapmak için izin istemek değil mi?
12-17-2010, Saat: 08:57 PM
Bana asla kendinden söz etme. Bu ikinci bir sen olurdu.
12-17-2010, Saat: 08:58 PM
Budala. Bana en çok kimi sevdiğimi soruyor.. Demek ki kimseyi gerçekten sevmemiş.
12-17-2010, Saat: 09:00 PM
İyi bir şey mi oldu, bekle, kötü bir şey olacak. Kötü bir şey mi oldu, bekle, iyi bir şey olacak!
12-17-2010, Saat: 09:01 PM
Dün, tanrıdan biraz borç para istedim. "Ben öyle bir şey yaratmadım.", dedi.
12-17-2010, Saat: 09:02 PM
Neden iki kişinin olduğu yerde tek bir aşk olduğu varsayılır ki? Yarı kısır mıdır seven ?
12-17-2010, Saat: 09:03 PM
Aramızdaki fark şu: Sen şimdiyi hep bir aşama olarak gördün; bense başlı başına bir fırsat.
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|