×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kafanızın Içinde
#61
Hiçbir son mutlu degildir.
Ara
Cevapla
#62
Mutlu olduğumda bir mum yakarım. Sonra kendime görünmeden, gizlice gidip söndürürüm onu.. Işık gözümü alır.

Ara
Cevapla
#63
Neden en çok sevdiğimiz kadın, en çok korktuğumuz kadındır? Severken zırh ve silahlarımızı bir kenara bıraktığımızdan mı?
Ara
Cevapla
#64
Benden asla özür dileme.. Bu aynı şeyi ikinci kez yapmak için izin istemek değil mi?

Ara
Cevapla
#65
Bana asla kendinden söz etme. Bu ikinci bir sen olurdu.

Ara
Cevapla
#66
Budala. Bana en çok kimi sevdiğimi soruyor.. Demek ki kimseyi gerçekten sevmemiş.

Ara
Cevapla
#67
İyi bir şey mi oldu, bekle, kötü bir şey olacak. Kötü bir şey mi oldu, bekle, iyi bir şey olacak!

Ara
Cevapla
#68
Dün, tanrıdan biraz borç para istedim. "Ben öyle bir şey yaratmadım.", dedi.
Ara
Cevapla
#69
Neden iki kişinin olduğu yerde tek bir aşk olduğu varsayılır ki? Yarı kısır mıdır seven ?
Ara
Cevapla
#70
Aramızdaki fark şu: Sen şimdiyi hep bir aşama olarak gördün; bense başlı başına bir fırsat.
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi