01-15-2008, Saat: 12:20 PM
dedim sana demi gülşen bak ortağım tezgahı kurdu şimdi sıra sende dosyaları düşür bu iş bitsin hepimiz yolumuzu bulalım
|
Uyuz Oluyorumm Sinirr oluyorummmmm
|
|
01-15-2008, Saat: 12:20 PM
dedim sana demi gülşen bak ortağım tezgahı kurdu şimdi sıra sende dosyaları düşür bu iş bitsin hepimiz yolumuzu bulalım
01-15-2008, Saat: 01:14 PM
YARGIÇ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Yengen içinde çare bulduk hıhı tamam olur ![]()
01-15-2008, Saat: 01:24 PM
Yaw sen hala carpilamadin mi en sonun bende el aticam yani hea
01-15-2008, Saat: 01:27 PM
sülalenin her cenaze töreninde yanına gidip bi çimdik atıp sıra sende demek istiyorummmm :S
allah iyiligin versin gulshen sen beni guldurdun allahta seni guldursun catladim kiz
01-15-2008, Saat: 01:33 PM
canat Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Yaw sen hala carpilamadin mi en sonun bende el aticam yani heayok çarpılamadım senin ne gibi komple teorilerin var sende söle bari ![]()
01-15-2008, Saat: 01:34 PM
yildiz_gozlum Adlı Kullanıcıdan Alıntı:sülalenin her cenaze töreninde yanına gidip bi çimdik atıp sıra sende demek istiyorummmm :S amin canım bnm ama öle napimm her düğünde o beni sıkıştırım bi çimdik atıp sıra sende dio bende cenaze törenlerinde onu sıkıştırıp sıra sende die çimdik atmak istiyorum
01-15-2008, Saat: 01:38 PM
gULSHEn Adlı Kullanıcıdan Alıntı:yok çarpılamadım senin ne gibi komple teorilerin var sende söle bari yok ya ben ole teoriyle felan zaman harcayamam direk carparim ![]() ![]() ![]()
01-15-2008, Saat: 01:41 PM
seninde dosyalarımda gözün var demi hıh
![]()
01-15-2008, Saat: 01:45 PM
Yaw carparsak dosyalara carpmayacaz ya sana carpacaz yargic zaten gerisini planlamis
ugrastirma fazla millet he de sende teorimi begenmiyorsun
01-15-2008, Saat: 01:47 PM
dosyaların bizimdir yan bakanın gözünü şişiririm ona göre
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| iş yerindekilerine uyuz oluyorum:) | €stapitipiti | 11 | 2,103 |
04-13-2022, Saat: 05:18 AM Son Yorum: wildfang |
|
| Vatanımız için canını feda eden şehitlerimize duyarsız olan gençliğe UYUZ oluyorum | PaPaTYa_PReNSeS | 6 | 1,404 |
04-12-2022, Saat: 12:08 AM Son Yorum: wildfang |
|
| Adimin Kullanilmasina çok çok Uyuz Oluyorum | senem albayrak | 9 | 1,713 |
04-08-2022, Saat: 02:48 PM Son Yorum: wildfang |
|
| hem gıcık, hem uyuz, hemde deli oluyorum... | gaye sultan | 5 | 1,656 |
04-07-2022, Saat: 01:03 AM Son Yorum: wildfang |
|
| ya bak giderayak uyuz oldum | bilgeis | 4 | 1,361 |
04-06-2022, Saat: 09:54 AM Son Yorum: wildfang |
|