×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Güzel Bir Kız ile Tanışmak İstiyorum
#71
ne gülüon beBig Grin

bende yakışıklı biriynen tanışmak istiom nolcakBig Grin
Ara
Cevapla
#72
Ahhh ahhh .................
Ara
Cevapla
#73
paran birde güzel bir araban varsa güzel kızlarla tanısırsın yoksa biraz zor tanısırsın
Ara
Cevapla
#74
Sadece yüreğim var ..........
Ara
Cevapla
#75
Bel ki bana düşmez ama dikkatimi çekti sözleriniz, bende şu iki keilmeyi demek istedim Smile

fatih24 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:paran birde güzel bir araban varsa güzel kızlarla tanısırsın yoksa biraz zor tanısırsın

Çok paran varda mı bu düşünceye kapıldınız. Yahutta siz böyle mi elde ediyorsunuz?
Ara
Cevapla
#76
Geç bunları ..... anam babam diyo Levent Yüksel ...... Boşuna demiyooo ,

Parayla saadet olmaz ...

Sevg ...
Ara
Cevapla
#77
Gök Tanesi Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Bel ki bana düşmez ama dikkatimi çekti sözleriniz, bende şu iki keilmeyi demek istedim Smile



Çok paran varda mı bu düşünceye kapıldınız. Yahutta siz böyle mi elde ediyorsunuz?
eh biraz sayılır
Ara
Cevapla
#78
Firari Fırtına Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Geç bunları ..... anam babam diyo Levent Yüksel ...... Boşuna demiyooo ,

Parayla saadet olmaz ...

Sevg ...
baze sevgi karın doyurmaz bazı durumlarda parada sart parasız hayat olmaz Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#79
Yani şöyle ....

İki gönül bir olunca , artık samanlık seyran olmuyooo ... öylemi ?

Sevg ...
Ara
Cevapla
#80
pişt noluos:S
hani benle tanışmış olmak ömre bedeldi
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Moderatör olmak istiyorum ZencefiL 24 3,942 06-15-2012, Saat: 05:27 PM
Son Yorum: adyge55
  Gülen Yeşil Adamı İstiyorum (: PCKoPaT 14 3,207 08-02-2010, Saat: 01:49 PM
Son Yorum: sıla
  Türkçemize uygun bir profil istiyorum €BeRimSin 4 1,329 12-20-2008, Saat: 05:18 PM
Son Yorum: €BeRimSin
  Nickimin değiştirilmesini istiyorum... CReATuRE 5 1,506 11-25-2008, Saat: 09:31 AM
Son Yorum: CaNaT
  nickimi değiştirmek istiyorum sunurk 4 1,214 11-18-2008, Saat: 12:14 AM
Son Yorum: chatlaq



Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi