Yorumları: 36
Konuları: 7
Kayıt Tarihi: Jul 2006
07-14-2006, Saat: 01:36 PM
ARKADAŞLAR HANGİ TAKIMI TUTUYORSUNUZ???
YENDİĞİNDE SEVİNDİĞİNİZ,YENİLDİĞİNDE ÜZÜLDÜĞÜNÜZ BERABERE KALDIĞINDA....... AMA KALBİNİZDE HER ZAMAN YER EDİNMİŞ TAKIM?
Yorumları: 36
Konuları: 7
Kayıt Tarihi: Jul 2006
07-14-2006, Saat: 01:42 PM
ben fenerbahçeliyim
Yorumları: 7,451
Konuları: 853
Kayıt Tarihi: Jul 2006
07-14-2006, Saat: 04:04 PM
Arkadaşım ben Galatasaraylıyım..!!!
Yorumları: 337
Konuları: 34
Kayıt Tarihi: Jul 2006
07-14-2006, Saat: 04:07 PM
tabii Ki de beŞİktaŞşşşşşşşşşş UleYNN
FaNatiK Bjk Lıı z€H!R
Doğuştan aNti Fb Li.....
Yorumları: 3,343
Konuları: 123
Kayıt Tarihi: Jul 2006
07-14-2006, Saat: 05:17 PM
galatasaray tabi kiii 
kız cadı madem galatasaray oy versene yaaa alala
Yorumları: 7,451
Konuları: 853
Kayıt Tarihi: Jul 2006
07-14-2006, Saat: 05:19 PM
oy yerini görmedim abi kızma şimdi oy verdim
07-14-2006, Saat: 05:20 PM
07-14-2006, Saat: 05:21 PM
Oy oranlarında 3 - 1 öndeyiz
Yorumları: 7,451
Konuları: 853
Kayıt Tarihi: Jul 2006
07-14-2006, Saat: 05:24 PM
ewt yaşaşın
Yorumları: 3,343
Konuları: 123
Kayıt Tarihi: Jul 2006
|