12-03-2006, Saat: 11:23 PM
|
Yaln?zl?k
|
|
12-03-2006, Saat: 11:51 PM
?ok g?sel arkad??m t?k desem:d
12-04-2006, Saat: 12:32 AM
Sen dedin bile şimdi sıra bende...
![]() Teşekürler...
12-04-2006, Saat: 08:50 AM
güzel yaaa çok güzel
sağolasın
12-04-2006, Saat: 12:21 PM
HIMM ANLAMLI GÜLÜM ÇOG THANK. PAYLAŞIMIN İÇİN EMEĞİNE VE YÜREĞİNE SAĞLIK.
12-04-2006, Saat: 06:40 PM
çok güzel tşklr canım....
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi


