×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
siz hangisini secerdiniz????
#1
[SIZE=3][b][i]UZUN BİR UÇURUMUN TAM KENARINDAYIM.YUKARIDA HAYALLERİM AŞAÄžIDA SEN VARSIN.ŞİMDİ SANA SORUYORUM SEN BENİM YERİMDE OLSAN HANGİSİNİ SEÇERDİN...........
[/b][/i]
[/SIZE]
Ara
Cevapla
#2
Ben Hiç Gözümü Kirpmadan Aşağiyi Seçerdimm
Cevapla
#3
yorumların dewamını beklıorum arkadaslar
Ara
Cevapla
#4
Benim hayalim aşık olduğum insan olduğuna göre.
Ara
Cevapla
#5
ugruna canımı verecegım bırıyle tanısmıstım ki zaten ölüm kelımesı yazıldıgı kadar kolay uygulanabılen bısey degıldır. bunu soylıyım once.
ve zaten bole bı durumla karsılasmıstım bı zaman once ve tereddutsuz yapmıştım o şeyi.
ama vade dolmadıysa eger, ne kadar yırtınırsan yırtın olmuyo.
Cevapla
#6
walla benım bildigim uzun bı uçurum yok ama yuksek bır uçurum war o yuksek uçurumun kenarına geldıysem arkama bakmadan atlarım
Ara
Cevapla
#7
aşkım...............
aşağıyı seçerdimmm......
ve ben bunu yaptımda........
hayallerimden vazcaydım......
Cevapla
#8
Hayallerim kimin üzerine ise onu secerdim.
Ara
Cevapla
#9
benım hayallerım aşkım olduğu için ben bir şey kaybetmem ve aşağı atlarım ve hayallerımın peşinden koşmuş olurum Smile)))
Ara
Cevapla
#10
başka yorum yok mu??????
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi