01-24-2007, Saat: 08:59 PM
Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerim onu parcalayacak kadar asildir.
|
güzel söz...
|
|
01-24-2007, Saat: 08:59 PM
Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerim onu parcalayacak kadar asildir.
01-24-2007, Saat: 09:01 PM
Teşekkürler....
01-24-2007, Saat: 09:02 PM
tsk ler paylasım ıcın
01-24-2007, Saat: 09:06 PM
Teşekürler..
![]() Yüreğine ve zihnine sağlık...
01-24-2007, Saat: 09:19 PM
ben teşekkür ederim arkadaşlar...
01-24-2007, Saat: 09:22 PM
o kada güzel değil.
Güzel sözde Argo söz bulunmaz. Kendine hakaret olsada. GÜZELİN açıklamasında GÜZEL kelimeler olur. Adilik.. güzel bir kelime değildir.
01-24-2007, Saat: 09:34 PM
adilik güzel bir kelime değil ben de katılıyorum... biraz duygu yüklü bir msj olmuş o kadar...
01-24-2007, Saat: 09:47 PM
emegine sağlık
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Güzel Bir Söz.... | isimyoq | 4 | 1,413 |
04-14-2022, Saat: 08:34 PM Son Yorum: wildfang |
|
| Güzel söz..6 | Liseli_kız | 1 | 830 |
04-12-2022, Saat: 05:18 PM Son Yorum: wildfang |
|
| Güzel söz..5 | Liseli_kız | 3 | 1,099 |
04-12-2022, Saat: 05:15 PM Son Yorum: wildfang |
|
| Güzel söz..4 | Liseli_kız | 2 | 987 |
04-12-2022, Saat: 05:14 PM Son Yorum: wildfang |
|
| Güzel söz..3 | Liseli_kız | 1 | 831 |
04-12-2022, Saat: 05:12 PM Son Yorum: wildfang |
|