02-05-2007, Saat: 12:08 AM
MutLuLuk dediğin şey,
mutsuzLukLar arasI ßir süreçmiş öğrendim!...
mutsuzLukLar arasI ßir süreçmiş öğrendim!...
|
İN My dReamS
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|