02-05-2007, Saat: 01:16 PM
mum ateşe gönül wermiş ateş mumu eritip tüketsede razıymış çünkü sewiyormuş. bu sewgiye hayatını adayan mumun tek korkusuise eridiğinde ateşin sönmesiymişşşş
|
*******
|
|
02-05-2007, Saat: 01:16 PM
mum ateşe gönül wermiş ateş mumu eritip tüketsede razıymış çünkü sewiyormuş. bu sewgiye hayatını adayan mumun tek korkusuise eridiğinde ateşin sönmesiymişşşş
02-05-2007, Saat: 01:28 PM
çok güzel tşklr.....
02-05-2007, Saat: 01:30 PM
thıs ıs the kapak.
saolasın guzel sozdu
02-05-2007, Saat: 01:30 PM
wayy canına çok süper bi söz arkadaşım........
02-05-2007, Saat: 01:35 PM
çook Güselmişş Tşklerrrrr
02-05-2007, Saat: 01:50 PM
saolun arkadaslar
07-19-2007, Saat: 11:55 AM
07-31-2007, Saat: 09:49 PM
ilginçtir ... büyük ihtimalle bir hikayeden alıntı olsa gerek... zaten bu tür aşklarda sadece hikayelerde olur
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|