02-05-2007, Saat: 11:28 PM
ÇarşIsa kayßoLan çocuğun,ELinde soğuyan anne sIcakLIğI hIzIyLa ayrILdIn ßenden...Oysa ßen çay ßardağInda ßIrakILan dudak payI kadar ßiLe ayrI kaLamam senden....
|
Dreamgirl!..
|
|
02-05-2007, Saat: 11:28 PM
ÇarşIsa kayßoLan çocuğun,ELinde soğuyan anne sIcakLIğI hIzIyLa ayrILdIn ßenden...Oysa ßen çay ßardağInda ßIrakILan dudak payI kadar ßiLe ayrI kaLamam senden....
02-05-2007, Saat: 11:42 PM
Gerçekten mükemmelmiş
02-05-2007, Saat: 11:53 PM
Mukelmel Otesi Biş Saol Paylasimin Için
02-06-2007, Saat: 06:17 PM
MorciveT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Gerçekten mükemmelmiş teşekkürLer aßicimm... ßeLkide mükemmeL oLan sizLrsiniz? ![]() miley17:
02-06-2007, Saat: 06:19 PM
pusat41 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Mukelmel Otesi Biş Saol Paylasimin Için sizLer sağoLun efendim bende teşekkür ediyorum.... miley17:
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|