02-06-2007, Saat: 06:00 PM
Bi dilek tut
Hayâtım kayıyo...
(Bugun fazla romantık degılım. ıdare edın bunla
Hayâtım kayıyo...
(Bugun fazla romantık degılım. ıdare edın bunla

|
Bi dilek tut!
|
|
02-06-2007, Saat: 06:00 PM
Bi dilek tut
Hayâtım kayıyo... (Bugun fazla romantık degılım. ıdare edın bunla ![]()
02-06-2007, Saat: 09:33 PM
hehe o da qüseL
02-07-2007, Saat: 01:39 AM
tek dilegim cehennem ateşi kadar sıcak zifiri karalık 4 duvar arası kapalı we kimse olmayacak
02-07-2007, Saat: 01:49 AM
hmm güselmişş
09-16-2007, Saat: 05:26 AM
Eyw.
evet guzelmıs
09-29-2007, Saat: 09:01 PM
Neresi qüseL yha
09-29-2007, Saat: 09:03 PM
evet
neresı guzel?
03-07-2008, Saat: 06:46 PM
hiç güzel degil güzel dıyene sasıyorum
03-09-2008, Saat: 06:27 PM
At gozluklerınden kurtulamamıs ınsancıklar...
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|