03-16-2007, Saat: 08:18 PM
Ben sensiz cennette yasamaktansa senle cehennemde yanmak isterim Kalbim senin icin carpmayacaksa bir omur gonulsuz kalmak isterim
|
sensiz kalmakkk
|
|
03-16-2007, Saat: 08:18 PM
Ben sensiz cennette yasamaktansa senle cehennemde yanmak isterim Kalbim senin icin carpmayacaksa bir omur gonulsuz kalmak isterim
03-16-2007, Saat: 08:20 PM
tesekkürler cano güzel sözmüs buda
sende bugun damardan gidiyon bakıyom
03-16-2007, Saat: 08:24 PM
valla bilmem kii aaaa sahiden öylemii
o zaman senlenelim birazzz aaaaa
03-16-2007, Saat: 08:25 PM
çilekeşin konseri var burda gidelimmi
03-16-2007, Saat: 08:30 PM
oo çilekeşş insan biraz daha erkekn söylerrr küaföre giderdimm he hee
03-16-2007, Saat: 08:34 PM
daha nerdeyse bi ay var be gidebilirsin tabi kuaforde işin bi ay sürmicekse
![]() bende zati benle konsere gelcek birini arıyodum bak
03-16-2007, Saat: 08:40 PM
ooo yok yaaa kuaförde çok işim surmezzzz he heeee işte buldunnn
03-16-2007, Saat: 10:21 PM
çok güzeldi tşk...
03-17-2007, Saat: 11:32 AM
rica ederim merci
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|