03-18-2007, Saat: 12:11 PM
Sen,
beni,bensiz yaşayabiliyorsun.
Ama,
Ben,beni sensiz düşünemiyorum.
beni,bensiz yaşayabiliyorsun.
Ama,
Ben,beni sensiz düşünemiyorum.
|
söz..
|
|
03-18-2007, Saat: 12:11 PM
Sen,
beni,bensiz yaşayabiliyorsun. Ama, Ben,beni sensiz düşünemiyorum.
03-18-2007, Saat: 02:37 PM
teşekkürler canım
03-18-2007, Saat: 02:45 PM
rica canım
03-18-2007, Saat: 03:07 PM
TesekkürLer özgem sagoLasin=)
03-18-2007, Saat: 04:20 PM
rica canım
03-18-2007, Saat: 05:29 PM
tesekkürler kanka
03-18-2007, Saat: 05:38 PM
Sen,
beni,bensiz yaşayabiliyorsun. Ama, Ben,beni sensiz düşünemiyorum. __________________ TŞK....EDERİM ÖZGE ![]() EMEÄžİNE SAÄžLIK
03-18-2007, Saat: 08:28 PM
Ellerine sağlık çok güzel -_-
03-19-2007, Saat: 11:32 AM
Pessimist Adlı Kullanıcıdan Alıntı:tesekkürler kankarica kanka
03-19-2007, Saat: 11:35 AM
ezoo20 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Sen,rica ederim canım
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|