×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ölümüneeee................
#1
Vuslat mı daha zordu, ayrılık mı? Gitmek mi zordu, yoksa kalmak mı? ayrılık mı zordu, yoksa ölüm mü? Aşık için, ayrılık ölümden zordu. Çünkü, ölümden öte köy yoktu. Hayat, sevgilin yanında başlar, son bulurdu.

Ve ben, sevgili; seni ölümüne sevdim; sana ölümüne geldim; senden ölümüne ayrılmam....
Cevapla
#2
ellerine sağlık süper olmus yaa
Ara
Cevapla
#3
saolasin Beğenemne Sefindimm..
Cevapla
#4
güzelmis
tesekkürler
Cevapla
#5
rica ederimmm SmileSmile
Cevapla
#6
güzeL olmush eline saglik
Ara
Cevapla
#7
beğenmene sefindimmm saolasın Smile
Cevapla
#8
güzelmisss ya dogru valla ölümüne sevmek varyaa offf..
Ara
Cevapla
#9
beğenmene sefindim canıom saolasın
Cevapla
#10
Ve ben, sevgili; seni ölümüne sevdim; sana ölümüne geldim; senden ölümüne ayrılmam....

hıh ayrılda görim SmileBig Grin
cnm benim, ölümüne aşkım...
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi