×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
sewiyorum seni delicesine
#1
[SIZE="4"][COLOR="Black"]*Hep sen varsin dü$üncelerimde....geceleri rüyalarimda, gündüzleri hayallerimde sadece sen varsin.. sagimda, solumda, aynadaki yansimamda, nereye baksam hep sen varsin... Artik ben “ben” degilim, anladimki ben “sen” olmu$um.. Yanimda olamasanda


*Ne zaman çıkacaksın saklandığın yerden? Ne zaman bitecek bu sonu gelmez saklambaç. Ebe olmaktan sıkıldım artık, yeter gel artık sobe’le. Bütün çocuklar evlerine çekildi çoktan. Sadece biz kaldık. Ben “ebe”, sen “sobe”


*Sana nasil anlatsam bilmiyorum. Ama bildigim tek ama tek $ey seni delicesine cok sevdigim. Seninle öyle bütünle$tim ki ayrilmak degil kopamiyorum senden. Ne seni birakabiliyorum; ne de kendimi hice sayiyorum. Bunlarin ikisini de yapamiyorum. Cünkü artik dü$ünemiyorum[/COLOR][/SIZE]
Ara
Cevapla
#2
*Ne zaman çıkacaksın saklandığın yerden? Ne zaman bitecek bu sonu gelmez saklambaç. Ebe olmaktan sıkıldım artık, yeter gel artık sobe’le. Bütün çocuklar evlerine çekildi çoktan. Sadece biz kaldık. Ben “ebe”, sen “sobe”



süperdi sağolasın canım ...Smile
Ara
Cevapla
#3
sende sağolSmile
Ara
Cevapla
#4
*Ne zaman çıkacaksın saklandığın yerden? Ne zaman bitecek bu sonu gelmez saklambaç. Ebe olmaktan sıkıldım artık, yeter gel artık sobe’le. Bütün çocuklar evlerine çekildi çoktan. Sadece biz kaldık. Ben “ebe”, sen “sobe”

emeğine sağlık kardeş bende ezomun beğendiyini daha çok beğendim sağolasın
Ara
Cevapla
#5
*Sana nasil anlatsam bilmiyorum. Ama bildigim tek ama tek $ey seni delicesine cok sevdigim. Seninle öyle bütünle$tim ki ayrilmak degil kopamiyorum senden. Ne seni birakabiliyorum; ne de kendimi hice sayiyorum. Bunlarin ikisini de yapamiyorum. Cünkü artik dü$ünemiyorum

3 de çok güsldii tşklerr SmileSmile
Cevapla
#6
sağolun...Smile
Ara
Cevapla
#7
çok güzeldi hemşerim teşekkürler....
Cevapla
#8
ben tşk ederimSmile
Ara
Cevapla
#9
yokk ben teşekkür ederimmBig Grin saol kardeşimmm.. yüreğine sağlık...
Ara
Cevapla
#10
hepinizede teşekürler güsel olmuş yüreğinize sağlık arkadaşlar
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  seni sevmiyorum asi_carisma 7 1,108 04-13-2022, Saat: 12:48 AM
Son Yorum: wildfang
  seni sevmek:(( EyLuLce 19 2,223 04-12-2022, Saat: 08:43 AM
Son Yorum: wildfang
  *yazdığım her satır, bana seni hatırlatır ZencefiL 3 993 04-05-2022, Saat: 02:43 AM
Son Yorum: wildfang
  Seni özledim history 2 909 07-16-2012, Saat: 11:42 PM
Son Yorum: history
  Seni istiyorum history 7 1,395 06-24-2012, Saat: 10:26 AM
Son Yorum: ZencefiL



Konuyu Okuyanlar: