04-13-2007, Saat: 04:16 PM
Düzeldik, büyümekse büyüdük.
Agitlarimizi yaktiLar, yaraLarimizi sardiLar.
Vakit geLdi biLiyorsunuz.
KaLksin destur isteyeLim.
Cik bak haberci, var artik, sor artik, gör artik.
Dön de haber ver...
|
DeyisLer...!
|
|
04-13-2007, Saat: 04:16 PM
Düzeldik, büyümekse büyüdük. Agitlarimizi yaktiLar, yaraLarimizi sardiLar. Vakit geLdi biLiyorsunuz. KaLksin destur isteyeLim. Cik bak haberci, var artik, sor artik, gör artik. Dön de haber ver...
04-13-2007, Saat: 04:18 PM
tşklerr canım
![]() ![]() güsellldii
04-13-2007, Saat: 04:22 PM
Bise degiL güzeLim...
Bu söz benim icin cok anLamLidir, cok anLamLi bir söz'de gercekten!
04-13-2007, Saat: 04:26 PM
Emeğine sağlık kardeşim
04-13-2007, Saat: 04:27 PM
Saolasın , Yüreğin Dert görmesin ..
04-13-2007, Saat: 10:57 PM
TesekkürLer arkadasLar...!
04-13-2007, Saat: 10:59 PM
cok tesekkürler canimm...güzelmis...
04-13-2007, Saat: 11:03 PM
SagoL bitanem...begendiine sevindim..!
04-17-2007, Saat: 10:41 AM
teşekkürler canım....
04-17-2007, Saat: 09:18 PM
Rica bitanem...
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|