×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
yok böyle bişe yaw
#1
karşılıksız aşklara uyuz oluyom seversin seversin karşıtarafın ruhu duymaz daha doğrusu anlamazlıktan gelir
Ara
Cevapla
#2
=) illa herkes sevicek die bise yokki..ask birazda imkansizca güzeldir..
Ara
Cevapla
#3
ewet ama bi iki kere olunca güzel oluyor
Ara
Cevapla
#4
ama haklısın da herkes sevimleli diye bi şey yok missbelaya katılıyom da sende karşılıksız seviyon senide karşılıksız sevenler var
Ara
Cevapla
#5
banane yaww aşkımı istiyorum msn ye girmiş ben yoktum bide şeyy yapmış bend eşeytan tüyü var
Ara
Cevapla
#6
İster tek Taraflı İster İkili Hepsinin Adı Aşk Hepsinde Aynı Hizada Acı Ve Mutluluk War Ama Aşıqım dionuz Uzuluyonuz Seviyorum Dionuz Aqlıyonuz ...

Aşk Mutluluk Deqilse Sevgi Acı veriyosa Neden Aşık Oluyoruz ve seviyoruz ...

Neden mi Çünkü ; ACI CEKMEYİ SEVİYORUZ...!! MR.@LinHoO
Ara
Cevapla
#7
en güsel aşk zor olanmışBig GrinBig Grinbana bakmayın 2 haftada bir yeniden aşık oluyorum
Ara
Cevapla
#8
oha yaniii iki haftaysa sen aşmışın kendini sende zor yok yani zora gelince değiş olmaz öle bn birini sefiorum ama o beni sefmiı acı gerçekten acııı çok üzgünüm
Ara
Cevapla
#9
benim derdim acı değil ki umursanmamak herseferinde aynı şeyi söylüyorum ama bu sefer fena tutuldum
Ara
Cevapla
#10
evet hep yanlış rotada ilerliyor bizim aşklar birde yön değiştirebilsek neyseki ben bunu yapabildimSmileSmileSmileSmile
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  böyle adsl in hay sunurk 1 777 12-16-2008, Saat: 07:19 PM
Son Yorum: nesil!



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi