Yorumları: 62
Konuları: 5
Kayıt Tarihi: Apr 2007
04-25-2007, Saat: 10:59 PM
ne yazık ki biz ne kadar istemesekte insanlar hep böle
Yorumları: 2,808
Konuları: 438
Kayıt Tarihi: Oct 2006
04-26-2007, Saat: 12:10 PM
bence korkak insanlar yalan söyler..ve güvensizler......aciz varlıklar.....ne demeli başka..uyuz ediyorlar insanı....dürüstlük en büyük fazlettir bana göre..
Yorumları: 6,035
Konuları: 453
Kayıt Tarihi: Mar 2007
04-26-2007, Saat: 03:32 PM
bence başkalarını değil önce kendimizi düzeltmemiz gerekmez mi?etrafımızdakileri değil kendimizi değiştirebiliriz
Yorumları: 6,035
Konuları: 453
Kayıt Tarihi: Mar 2007
04-26-2007, Saat: 05:51 PM
bu konuda destek veriyorum bende uyuz oluyorum var öle bi arkadaşım iyi şeyleri o kadar çabuk unutuyoki nemiş güldüğüm insanları unatabilirim ama ağladıklarımı asla
Yorumları: 62
Konuları: 5
Kayıt Tarihi: Apr 2007
04-27-2007, Saat: 02:57 PM
arkadaşın çok saçma düşünüo bence bi insan ii şeyleride kötü şeyleride unutmamalı her anında yanında olan insanları her zaman hatırlamalı
ben mesela bazı arkadaşlarımın sırf kötü günlerimde yanımda olmasından çok rahatsızım ama her seferinde onlara yine yardım ediyorum napim elimde diil
Yorumları: 6,035
Konuları: 453
Kayıt Tarihi: Mar 2007
04-29-2007, Saat: 12:21 PM
tabikide hiçbirşey unutulmamalıdır mesale o saçma düşüncelerine rağmen onla barıştım insanları biz bikere bi kötü yönünü görünce hep o yönüyle yargılıyoruz ama onlarında birsürü iyi yönü var bunları biz görmüyoruz
Yorumları: 4,261
Konuları: 716
Kayıt Tarihi: Nov 2006
04-30-2007, Saat: 02:48 PM
ya olduğun gibi ol yada göründüğün gibi...
eğer rol kesiyorsa kişi ..(ki haklısın bilgeis öyle olan insna çok)hiç olmasın daha iyi...
saygılar...