×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kimse göründüğü gibi değildir be arkadaş !
#1
olduğundan farklı görünen,farklı biriymiş gibi davranan,içinden onaylamadığı şeyleri onaylıyormuş gibi görünen,sevmediği birşeyi sever gibi yapan,yalan hislere bürünen insanları sevmiyorum...olduğu gibi olacak insan.neysen osun...neden olmadığın bir imaja bürünüyorsun ki....anladım ama ben..kimse olduğu gibi değildir..nefret ediyorum iki yüzlülük yapanlardan.....nefret etmek ....kötüdür...ama hakedenler var işte...hayat budur...gerçekler de acıdır ve acıtır !!!!zd.gif
Cevapla
#2
ne yazık ki biz ne kadar istemesekte insanlar hep böle
Ara
Cevapla
#3
Arkadaşım görüşlerinize katılıyorum.Ben kötü olduğundan emin olduğum insanların çok iyi biriymiş gibi havalara girmesine bozuluyorum.ay gözlerim yaşardı diyesim geliyor.mesela bencilliğin zirvesindeki bir insanın tatlı tatlı gülümseyip sevgden,yardımseverlikten dem vurması.ya da çok kibirli bir insanın alçakgönüllülük üzerine nutuk atması...of yaa niye yalan söylüyorlar.Confusedmiley35: Confusedmiley35: Confusedmiley35:
Ara
Cevapla
#4
bence korkak insanlar yalan söyler..ve güvensizler......aciz varlıklar.....ne demeli başka..uyuz ediyorlar insanı....dürüstlük en büyük fazlettir bana göre..
Cevapla
#5
bence başkalarını değil önce kendimizi düzeltmemiz gerekmez mi?etrafımızdakileri değil kendimizi değiştirebiliriz
Ara
Cevapla
#6
kimse kimseyi değiştiremez zaten..herkes kendinden sorumludur.fakat başkalarına davranış biçimi yanlışsa,işte orda dur demek gerekir..neyse konum bu değil...uyuz oluyorum iki yüzlülere o kadar Wink
Cevapla
#7
bu konuda destek veriyorum bende uyuz oluyorum var öle bi arkadaşım iyi şeyleri o kadar çabuk unutuyoki nemiş güldüğüm insanları unatabilirim ama ağladıklarımı asla
Ara
Cevapla
#8
arkadaşın çok saçma düşünüo bence bi insan ii şeyleride kötü şeyleride unutmamalı her anında yanında olan insanları her zaman hatırlamalı
ben mesela bazı arkadaşlarımın sırf kötü günlerimde yanımda olmasından çok rahatsızım ama her seferinde onlara yine yardım ediyorum napim elimde diil
Ara
Cevapla
#9
tabikide hiçbirşey unutulmamalıdır mesale o saçma düşüncelerine rağmen onla barıştım insanları biz bikere bi kötü yönünü görünce hep o yönüyle yargılıyoruz ama onlarında birsürü iyi yönü var bunları biz görmüyoruz
Ara
Cevapla
#10

ya olduğun gibi ol yada göründüğün gibi...
eğer rol kesiyorsa kişi ..(ki haklısın bilgeis öyle olan insna çok)hiç olmasın daha iyi...
saygılar...
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Msn gibi riukeen 23 2,902 06-17-2008, Saat: 01:34 PM
Son Yorum: Yaeşaren
  Kız gıbı davrananlara blue_belial 7 1,366 06-12-2008, Saat: 01:01 AM
Son Yorum: nry8
  rock dinlemeyip de dinlermiş gibi gösterenlere uyuzun alasını oluyourm nry8 3 1,019 06-11-2008, Saat: 06:02 PM
Son Yorum: seboist_vbulletin3_import10573
  Bende uyus olurum bal gibi :D riukeen 9 1,295 08-27-2007, Saat: 04:31 PM
Son Yorum: Rüya Güzeli



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi