×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
YöneTimden son Bir İsteqim var..
#1
Benim Tüm KonuLarımı KiLiTLerseniz..Sevinirim..

Eğer zor derseniz sadece Sultan ve Süleyman Çifti adına benim açtıqım konuLarı kilitleyin! Lütfen..
Cevapla
#2
ßo$wer qüseLim kaLsın qidioSn zaten eskir konuLar yeniLer yeni konuLar açarLar...
Ara
Cevapla
#3
kilitlenmesin.

ama üyelikler silinse daha güzel olur.
Benim üyeliğim silinsin
Ara
Cevapla
#4
sendemi gidiyon abla SadSad
Ara
Cevapla
#5
iyi yapTın abi ii yapTnn Big Grin
Cevapla
#6
Ölüme gidenin hatta 5 dakka sonra ölceği kesinleşen kişi ve kişilerin son isteği olur .

töbee töbee ölenmi var burda
Ara
Cevapla
#7
Ya Noluo Ya Form Mu Dalio Herkes Gidio Bu Ne Ama Yaa Ağlarim Bende:'(
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Yönetimden Ricamdır... Yorgun Yürek 30 2,971 05-26-2008, Saat: 11:27 PM
Son Yorum: MaNeSiA
  Sayın Yönetimden Ricam: *Asİ-yÜrEk* 11 2,055 05-03-2008, Saat: 04:36 PM
Son Yorum: _PssmsT_aLoNe_



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi