Yorumları: 589
Konuları: 133
Kayıt Tarihi: Apr 2007
04-30-2007, Saat: 10:42 AM
BELKİ ÖZEL DEÄžİL GENEL AMA BEN BÜTÜN ANNELERİN ANNELER GÜNÜNÜ KUTLAMAK İSTİYORUM.. EN DEÄžERLİ VARLIKLARIMIZIN BARİ BU ZAMANLARDA ANILMASINI İSTİYORUM.. KAYBETTİÄžİMİZ DEÄžERLERİ BİR NEBZE DE OLSA HATIRLAYALIM DEÄžİLMİİ...
:k: :k: :k:
Yorumları: 2,234
Konuları: 181
Kayıt Tarihi: Jan 2007
05-12-2007, Saat: 11:42 AM
her kesin anneler gününü simdiden kutlarımmm benim
yerime öpün annenizi oldumu canlarım benimmm hepinizi
çok seviyommmm
Yorumları: 19,055
Konuları: 1,631
Kayıt Tarihi: May 2007
05-12-2007, Saat: 12:14 PM
herkesın anneler gününü kutlarım
Yorumları: 211
Konuları: 97
Kayıt Tarihi: Apr 2007
05-13-2007, Saat: 01:04 PM
bütün annelerin anneler günü kutlu olsun onları bir parçada olsa sevindirmek en iyisi bende bir anneyim sabah oğlum boynuma sarılıp öpünce dünyalar benim oldu
Yorumları: 3,458
Konuları: 161
Kayıt Tarihi: May 2007
05-13-2007, Saat: 01:43 PM
Hırçınlığımın tesellisi, şefkatine sığındığım, hayatımı gönüllü paylaşan annem.. hakkını nasıl öderim..Anneler günün kutlu olsun..
Ve asıl beni büyüten,üzerimde annem kadar emegi olana babaaneciğim..Sensiz ilk anneler günümüz,yanımızda olsan..Canım benim seni cok özledim..Yinede yanımda oldugunu hissediyorum..
Duygusuz un en degerlilerinden SİNDY anneler günün kutlu olsun..Seni hayata baglayan,belki tek yasama nedenin..oglunla cok mutlu,nice anneler gününe..