×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cinsiyet
#1
Forumda yaşadıgım tek sorun cinsiyetle ilqili. kullanıcı adlarının altında vs. bay weya bayan qibi şeyler yazılırsa bence ii olur birçok kişiyi kullanıcı adlarından bay weya bayan oldugunu ayırmak zor oluyo. bu konuyla ilgileneceginizden eminim şimdiden teşekkürler
Ara
Cevapla
#2
ßencede iLetiLsin Big Grin özeLLikLe ßenim i$ime Chok yarıyCak Big Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
#3
saqolun buarada ewt en çok pckopatın işine yarıycak ben onu erkek sanmıştım Big Grin
Ara
Cevapla
#4
Chatlak_GirL Adlı Kullanıcıdan Alıntı:saqolun buarada ewt en çok pckopatın işine yarıycak ben onu erkek sanmıştım Big Grin



Sen bu cümleleri kurana kadar ben de erkek sanıyor idim Big Grin


Bir de şuna değinmek istiyorum arkadaşlar, üyelerimize sunduğumuz olanaklardan birisi de isimlerinin yazılabilmesidir. Sanırım bu cinsiyet ayırımında bize baya bir yardımcı olsa gerek değil mi ?
Ara
Cevapla
#5
Bence bay/ bayan yazilmasindan ziyade MorciveT in dedigi gibi isteyenin ismini yazdirmasi daha bi mantikli..

Bu arada ben 2 yillik forum deneyimimden sonra avatar ve nick lerden bay/bayan i seçebiliyorum zannediyordum..yanilmisim.. PcKopat i bende erkek saniyordim bu yazilara kadar..

TsklerWink
Ara
Cevapla
#6
aßi aLemSin hea :yikildim:
Âh be.
Ara
Cevapla
#7
MorciveT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Sen bu cümleleri kurana kadar ben de erkek sanıyor idim Big Grin


Bir de şuna değinmek istiyorum arkadaşlar, üyelerimize sunduğumuz olanaklardan birisi de isimlerinin yazılabilmesidir. Sanırım bu cinsiyet ayırımında bize baya bir yardımcı olsa gerek değil mi ?

Ewt haklısın mesut abi ama isim yazdırmak istemeyenler oluyo bnce cinsiyetin yazılması en iisi böle sanılan üyeler alınabilioda
Ara
Cevapla
#8
meSeLa ßen... iSim wermek iStemiom :S
Âh be.
Ara
Cevapla
#9
catlak grl Smile
süper bir konu açmışsın Smile

Valla helal...
Arkadaşlar cinsiyet ekleyin şuralara buralara Big Grin

Yeter yav ... Özel mesaj geliyo slm sizi tanımak istiyomBig Grin
diyolar Big Grin
İyide birader ERKEK ben hemde HAKİKİ Big Grin

Hadi başkasına yaz Big Grin
Sende şans olsa kız doğardın Tabi Big Grin


Big GrinBig Grin

Evet ekleyin bi yere şu cinsiyeti Big Grin

Herkes şimdilik aynı cinsiyette Big Grin
Ara
Cevapla
#10
Bu arada Big Grin
bir arkadaş isim yazdırın demiş Big Grin birincisi etik değil değil ikincisi sosyolojiye aykırı üçüncü Belki benim adım ''Arda'' şimdi ne halt edecezBig Grin

ARDA hem erkek var hemde kız...
böyle şekilde türkçe çok bay bayan ismi var..

Arkadaşlar Bence en mantıklısı İsmin üstüne BAY- BAYAN yazılması...
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi