05-20-2007, Saat: 09:30 AM
Forumda yaşadıgım tek sorun cinsiyetle ilqili. kullanıcı adlarının altında vs. bay weya bayan qibi şeyler yazılırsa bence ii olur birçok kişiyi kullanıcı adlarından bay weya bayan oldugunu ayırmak zor oluyo. bu konuyla ilgileneceginizden eminim şimdiden teşekkürler
özeLLikLe ßenim i$ime Chok yarıyCak 
