×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zahmetli ve çokkk zor yapılaması bir istek
#1
Sizce çok zor bir istekte mı bulundum ben...Sad
http://www.duygusuz.com/forum/showthread.php/bir-siirlik-huzun-35887.html?p=301782#post301782

Onemli de değil aslında ben bunu kendim de düzeltebilirim kendi açtığım konumdan müzikli resmimi silerek sadece arkadaş alıntıya aldı resmi bırakarak
ama emek verdim konumu boyle kesmek zorunda kalmak üzücü
neden mı çünkü alt taraf 1 sanye alacaktı sizin alıntıdaki resmini silmek
Olmadı
Üstelik sitede on line aynı anda olan 3 mod varken yazdım rica etim
Boylece de anlamış oldum ki modlar sadece yeşil renk görünümlü
Üyelerin açtıkları konulara zahmet edip bakmazlar
Kimbilir belki renk değişime uramaktan korkuyorlar
Sadece kavga mı olması lazım bakmanız için
Neyse ben yine çok konuştum oldum
Ama şunu da anladım hata yapmamak için ve sizlere zahmet vermemek için konu açmamam lazım
İlginize teşekürler
Bilmem belki burda da okumasınız ilgi olmaz kim bilir
ben yinede teşekür ediyorum sizlere şimdiden
İyi forumlar
Ara
Cevapla
#2
Üstelik sitede on line aynı anda olan 3 mod varken yazdım rica etim
Boylece de anlamış oldum ki modlar sadece yeşil renk görünümlü
Üyelerin açtıkları konulara zahmet edip bakmazlar
Kimbilir belki renk değişime uramaktan korkuyorlar
Sadece kavga mı olması lazım bakmanız için...


sevgili melek öncelikle bu tutumun bence doğru değil...bizler her olaya anında müdahele edemiyoruz ama gördüğümüz yanlışarı kendi sorumluluklarımız içinde hemen düzeltmeye çalışıyoruz...online olan 3 tane mod arkadaşımız vardı diyosun bana böyle bir talep gelmedi...o bölümün sorumlusu olan erci 'dir...başka bir arkadaşa böyle bir talepte bulunduysan bişey yapamaz çünkü o bölümde yetkisi yoktur...bu şekilde düşünmen beni çok üzdü...çünkü ben ve diğer mod arkadaşarlımızda elimizden gelenden fazlasını yapmaya çalışıyoruz buna emin ol...neyse daha fazla konuşup uzatmak istemiyorum o anki kızgınlığınla bunları söylediğine inanıyorum...




SAYGILARIMLA...
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  istek emreferhat 2 999 04-06-2022, Saat: 11:48 PM
Son Yorum: wildfang
  Rapper'dan ısteK :) 'RapperLadys 2 1,087 05-20-2009, Saat: 12:57 AM
Son Yorum: MorciveT
  küçük bir istek :) '' Ü '' Masal_yuzLu 7 1,478 04-05-2009, Saat: 02:48 PM
Son Yorum: Masal_yuzLu
  İstek ( Üyelerden ) blue_belial 3 1,080 03-08-2009, Saat: 10:08 PM
Son Yorum: blue_belial
  Küçük Bir İstek ... Firari Fırtına 6 1,316 09-21-2008, Saat: 10:21 PM
Son Yorum: Yorgun Yürek



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi