×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
creature bugün seni bize kazandırdı
#1
Canım dogum günün kutlu olsun
Tuttugun her dilek kabul olsun
Mutluluk hep yanında dursun
Her yenigün güneş senin için doğsun.
dogumgunu01ot7.th.jpg
Yaşlanıyorum artıq demiştin yha bigün yüzüne kırışıklıklar düşerse mutluluktan bi iz olsun onlar gülücüklerinin izi olsun.We her aynaya baktıgında yüzündeki kırışıklıklara bakıp tekrar gül.
dogumgunu10025ym3.th.jpg
[b]Sana en güzel hediyeyi eylülakşamı(deniz) wermiş. Kalbini wermiş sewgisini wermiş. Umarım ömür boyu o sewgi we huzur içinde mutlu yaşarsın we bu keşkelerle dolu hayatta keşke demessin.
beraberww91eu8.th.jpg
Dogum gününde yanında olup sana gerekirse bu kötü sesimle dogum günü şarkısı söylemek isterdim. Söyleyemesemde sn çok ii bi dostsun we hep bu ii dostlugunla kalbimde olucaksın.Sni bize bugün kazandırdı sn bu tarihte dogdun we yanımızdasın hepte yanımızda olman dilegiyle.İyi ki warsın iyi ki doğmuşsun. Daha nice mutlu yıllara Aziz ...
iekgn01dy0.th.gif
[/b]
Ara
Cevapla
#2
bugün azizin doğum günümü ?
nice mutlu yıllara aziz kardeş yüzünden gülücükler eksik olmasın
Ara
Cevapla
#3
Dogum günün kutlu olsun AZİZ..nice mutlu yıllara..
Esra seninde emegine saglık canım..
Ara
Cevapla
#4
dogum-gunu-kart7.jpg



Dilerim yeni yaşında mutlulukların en güzelini yaşar, başarı merdivenlerini kolaylıkla tırmanırsın ve dilerim yüzün hep güler, neşeni hiç yitirmezsin. Dünyada eşsiz bir güzellik varsa o da kalbindedir. Hayatının bundan sonrası kalbinin güzelliği gibi geçsin. Hep sevgi dolu kalman ve mutlu olman dileğiyle... Doğumgünün kutlu olsun!
Ara
Cevapla
#5
compleanno62lr.gif


1095726695dogumgunu10.jpg


002.JPG



dogum günün kutlu olsunSmile Smile Smiledogumgunu.jpg
Esra seninde emegine saglık canım..Confusedmiley17: Confusedmiley17: Confusedmiley17:
843ebd1a61.gif
Ara
Cevapla
#6
tşk. ederim Melek
Ara
Cevapla
#7
teşekkür ederim arkadaşlar özellikle ESRA sana çok tşk ederim...beni çok mutlu ettiniz....sizin gibi dostlarım oldukltan sonra önümüzde nice mutlu zamanlar bizim olacaktır...

sizleri çok seviyorum....umarım her zaman beraber ve mutlu oluruz mutluluklar hep bizimle olur...
Cevapla
#8
Sen yeter ki mutlu ol. Begenmene sewindim cnm bnm.
Ara
Cevapla
#9
doğumgünün kutlu olsun arkadaşımSmile..nice mutlu yıllara
Esra seninde emegine saglık canım mcx..
Cevapla
#10
teşekkür ederim özge....birlikte nice mutlu senelere hep birlikte elele...
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  bugün hıdırellez sıla 37 4,414 05-06-2011, Saat: 05:01 PM
Son Yorum: ZencefiL
  İyiki doğdun Creature Yaeşaren 6 1,148 07-05-2010, Saat: 02:26 AM
Son Yorum: riukeen
  My_LiFe.. kocaman oldu bugün yaa :D kı@ymı@k=) 18 2,669 05-12-2010, Saat: 05:40 PM
Son Yorum: _AL0n3_
  Bügun Ben Doğmuşum adyge55 57 5,627 08-11-2009, Saat: 11:27 PM
Son Yorum: MaNeSiA
  CReATuRE iyiki doğduuun =) _AL0n3_ 18 2,276 07-02-2009, Saat: 09:32 PM
Son Yorum: riukeen



Konuyu Okuyanlar: