×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
♥ İyi ki doğdun, iyi ki warsın BİTANEM ♥
#1
dogumgunu10026.jpg
Forumda belki görünmeyebilir ama bugün en sewdigim dostlarımdan birinin eylül'ün dogum günü.
Yokluğun yağmura yazı yazmak kadar zor, sensizlik ölüm kadar acı,sen nefes kadar önemli, canım kadar değerlisin, iyiki doğdun birtanem.
dogumgunu001.gif
başucundan iilik ayrılmasın bir ömür boyu huzur içinde we bizlerle olman dileğiyle seni sewiyoruz Wink
[YT]ZZddPGMMm4U[/YT]
bu parça bnden sana ii ki warsın ii ki seni tanımışım EYLÜLÜM...
Ara
Cevapla
#2
€ee o Zaman ii ki doodun €yLuL Smile Smile
Âh be.
Ara
Cevapla
#3
iyiki doğdun eylül nice mutlu yıllara yüzünden gülücükler ömür boyu eksik olmasın
Ara
Cevapla
#4
ii ki doğodun €yLüLSmile
nic€ mutLu yıLLara mcx canımWink
Cevapla
#5
bebek01.gif

harek220eb1yejt6.gif

iyiki dogdun canımBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#6
Chatlak_GirL Adlı Kullanıcıdan Alıntı:dogumgunu10026.jpg
Forumda belki görünmeyebilir ama bugün en sewdigim dostlarımdan birinin eylül'ün dogum günü.
Yokluğun yağmura yazı yazmak kadar zor, sensizlik ölüm kadar acı,sen nefes kadar önemli, canım kadar değerlisin, iyiki doğdun birtanem.
dogumgunu001.gif
başucundan iilik ayrılmasın bir ömür boyu huzur içinde we bizlerle olman dileğiyle seni sewiyoruz Wink
[yt]ZZddPGMMm4U[/yt]
bu parça bnden sana ii ki warsın ii ki seni tanımışım EYLÜLÜM...

esrammmmmm hayatımmm gerçekten çok tşk ederim sizlerin gibi bir dostlarım olmasııı çok güzell çok duygulandırdınızz beniiiii sizleri vee biricikk her seyimm olann esramı çok ama çokk seviyorumm iyiki varsınızzzz herkese tşk ederim ilk bastada sanaaa esrammmmm:k: :k:
Ara
Cevapla
#7
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:€ee o Zaman ii ki doodun €yLuL Smile Smile
tşk ederimm çok saolunnnn:k:
Ara
Cevapla
#8
canat Adlı Kullanıcıdan Alıntı:iyiki doğdun eylül nice mutlu yıllara yüzünden gülücükler ömür boyu eksik olmasın
tşk ederim güzel sözlerinden dolayııı inş hepimizden eksik olmazzz:k:
Ara
Cevapla
#9
d€n!z kısı Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ii ki doğodun €yLüLSmile
nic€ mutLu yıLLara mcx canımWink
tşk ederim bidenemmm saolunnn mucxxxx hayatımm:k:
Ara
Cevapla
#10
Melek06 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:bebek01.gif

harek220eb1yejt6.gif

iyiki dogdun canımBig GrinBig Grin
tşk ederim hayatımmm saolun:k:
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  İyiki doğdun ONAÇ Xesar 8 1,729 02-03-2014, Saat: 07:08 PM
Son Yorum: onaç
  İyi ki Doğdun HİSTORY :) (25.03) ZencefiL 10 1,842 03-28-2012, Saat: 12:00 PM
Son Yorum: history
  İyi ki Doğdun MaSaL CaNaT 6 1,636 12-29-2011, Saat: 10:44 PM
Son Yorum: eRCi
  İyiki doğdun MAvişben :D ZencefiL 15 2,454 06-11-2011, Saat: 12:11 AM
Son Yorum: acemhe
  iyiki doğdun Leader sıla 9 1,953 05-26-2011, Saat: 10:01 AM
Son Yorum: sıla



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi