07-09-2007, Saat: 01:41 AM
|
'Shakespeare'den ..
|
|
07-09-2007, Saat: 08:28 AM
[COLOR="Black"]Shakespeare öpesim geldi şimdi
...ne güsel söylemiş öyle, "yaşlanmaktan korkuyor, gençliğinin kıymetini bilmediği için" emeğine yüreğine sağlık sevda yürekli [/COLOR]
07-10-2007, Saat: 12:37 AM
emeğine sağlık sevda yüreklim
07-10-2007, Saat: 12:18 PM
Qetesh Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Shakespeare öpesim geldi şimdi - -![]() Gercekten cok güzeL yaziLari da var Shakespeare'in, öpmekLe hakLisin..(: TesekkürLer Arkadasim ..
07-10-2007, Saat: 12:18 PM
sibel Adlı Kullanıcıdan Alıntı:emeğine sağlık sevda yüreklim TesekkürLer SibeLim .. |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Shakespeare'nin Sözleri | YasSmin | 5 | 1,255 |
06-14-2011, Saat: 03:28 PM Son Yorum: YasSmin |
|
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

...