×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
beste yarışmadı:D
#1
beste yarışması yapamlım yetenekler ortaya çıksın Confusedmiley17: ne dersiniz:?
Ara
Cevapla
#2
evet yapalım benim solistim kim olacak ya var mı sesi güsel şöle urfalı felan

bende istiyorum böle bişi burda müzikle ilgilenenler var nasılsa güzel olur bencede
Ara
Cevapla
#3
ayıpp ettin abim solist arıyon ben varım Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grinbencede güsel olur yaff
Ara
Cevapla
#4
djseninim Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ayıpp ettin abim solist arıyon ben varım Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grinbencede güsel olur yaff


ah canım tamam oldu sağolasın
sen yapmayacakmısın peki beste felan sende yapmalısın ama bak bu konuyu sen açtın SmileSmile
kaçmak yok
Ara
Cevapla
#5
yapıcamtabe boşuna mı açtım konuyu ama sözleri yassak yeter herhalde soliste ne gerek var Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grinnan bnm sesim t pc gibi yerlerde iğrenç çıkar ama normalde güsel yane :yikildim:
Ara
Cevapla
#6
djseninim Adlı Kullanıcıdan Alıntı:yapıcamtabe boşuna mı açtım konuyu ama sözleri yassak yeter herhalde soliste ne gerek var Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grinnan bnm sesim t pc gibi yerlerde iğrenç çıkar ama normalde güsel yane :yikildim:

:yikildim::yikildim::yikildim::yikildim:
boş ver benim sesimde iğrenc zaten farkyapmaz biz yazarıs söleyen biri çıkar nasılsa dimi
Ara
Cevapla
#7
Besteci mi ariyorsunuzSmile-Smile
Ara
Cevapla
#8
SevDa YürekLi Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Besteci mi ariyorsunuzSmile-Smile

hayır solist arıyoruz Smile Smile merve ile ben yazacaz da kim söleyecek
o mesele işte tabi beste yarışması düsenlenirse Smile Smile
Ara
Cevapla
#9
sayılır yarışma istiyoruz doğru söleyen birirleri çıkar yafff takıntı yapmayalım :yikildim:
Ara
Cevapla
#10
canat Adlı Kullanıcıdan Alıntı:hayır solist arıyoruz Smile Smile merve ile ben yazacaz da kim söleyecek
o mesele işte tabi beste yarışması düsenlenirse Smile Smile


Güzel Fikir...
Kim söyleyecek, Ben söyLerim[dermisim]Smile

Önce bi Admin'lerin görüslerini alalim, sonrasi kendiliginden gelir zaten..
Muhakkak vardir aramizda güzel Sesi olan(;

Hayirlisi olsun bakalim ..
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi