07-11-2007, Saat: 06:33 PM
beste yarışması yapamlım yetenekler ortaya çıksın
miley17: ne dersiniz:?
miley17: ne dersiniz:?
|
beste yarışmadı:D
|
|
07-11-2007, Saat: 06:33 PM
beste yarışması yapamlım yetenekler ortaya çıksın
miley17: ne dersiniz:?
07-11-2007, Saat: 06:38 PM
evet yapalım benim solistim kim olacak ya var mı sesi güsel şöle urfalı felan
bende istiyorum böle bişi burda müzikle ilgilenenler var nasılsa güzel olur bencede
07-11-2007, Saat: 06:40 PM
ayıpp ettin abim solist arıyon ben varım
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() bencede güsel olur yaff
07-11-2007, Saat: 06:43 PM
djseninim Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ayıpp ettin abim solist arıyon ben varım ah canım tamam oldu sağolasın sen yapmayacakmısın peki beste felan sende yapmalısın ama bak bu konuyu sen açtın ![]() ![]() kaçmak yok
07-11-2007, Saat: 06:45 PM
yapıcamtabe boşuna mı açtım konuyu ama sözleri yassak yeter herhalde soliste ne gerek var
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() nan bnm sesim t pc gibi yerlerde iğrenç çıkar ama normalde güsel yane :yikildim:
07-11-2007, Saat: 06:47 PM
djseninim Adlı Kullanıcıdan Alıntı:yapıcamtabe boşuna mı açtım konuyu ama sözleri yassak yeter herhalde soliste ne gerek var :yikildim::yikildim::yikildim::yikildim: boş ver benim sesimde iğrenc zaten farkyapmaz biz yazarıs söleyen biri çıkar nasılsa dimi
07-11-2007, Saat: 06:50 PM
Besteci mi ariyorsunuz
-
07-11-2007, Saat: 06:52 PM
SevDa YürekLi Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Besteci mi ariyorsunuz hayır solist arıyoruz merve ile ben yazacaz da kim söleyecek o mesele işte tabi beste yarışması düsenlenirse
07-11-2007, Saat: 06:54 PM
sayılır yarışma istiyoruz doğru söleyen birirleri çıkar yafff takıntı yapmayalım :yikildim:
07-11-2007, Saat: 07:05 PM
canat Adlı Kullanıcıdan Alıntı:hayır solist arıyoruz Güzel Fikir... Kim söyleyecek, Ben söyLerim[dermisim] ![]() Önce bi Admin'lerin görüslerini alalim, sonrasi kendiliginden gelir zaten.. Muhakkak vardir aramizda güzel Sesi olan(; Hayirlisi olsun bakalim .. |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|