×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
bu olaya harbiden uyuzum!
#1
Bir avukatın yanında gönüllü staj yapıyorumSmileGönüllü dediysem de öyle seve değilSmileMecburiyettenSmileNormalde bu staj 4cü sınıfın bitiminde yapılıyor(resmi staj) ama ben üstün ineklik göstererek birinci sınıftan beri yazları avukat yanında çalışıyorum.Neyse ben şimdi ne stajerim ne de katibim.Adliyede işleri yapacakken bir kimlik bunalımı yaşıyorum,Dosyadan fotokopi çektirmek neyse de dosyaya bile elimi sürdürmüyorlarConfusedmiley18: Aşırı,Bariz bir sallamama durumu var yaniSmileAvukat olunca görürsünüz diye sayıp sövüyorum içimdenSmileGerçi avukatları da pek sallamıyorlar ya neyseSmile)Ah bu memurlar,kendilerini bazen çok şey sanıyorlar..KPSS'ye ben de girerim abi ne var yani..Adliyedeki memurlara çoooooook uyuz oluyorum...........!
Ara
Cevapla
#2
bencede arkadaş otur oturduğun yerde sen bi memursun
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Elimde De?iL Ne Yapay?m..Uyuz Oluyorum Harbiden.. €BeRimSin 21 3,147 04-04-2022, Saat: 01:25 PM
Son Yorum: wildfang
  uyuzum uyuz :D Patikli_Penguen 7 1,177 04-30-2009, Saat: 11:55 PM
Son Yorum: fElAkEt



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi