07-19-2007, Saat: 10:21 PM
Biz Biz Olduğumuz Için SeviLdik ,bizi SatanLarı KaLbimizden Bir Bir SiLdik . Geride 3-5 Kişi kaLdık ama içimiz rahat MutLuyuz . Çünkü buyaşımıza kadar Hiç Adam SATMADIK .! KraL OLmayanLara Taç taktık işte en büyük Hatayı da burda Yaptık.!
miley17: