Yorumları: 322
Konuları: 9
Kayıt Tarihi: Jul 2007
08-02-2007, Saat: 12:12 AM
herkese slm ... ben bu sıtede herkesın deyim yerindeyse kidemi oldugunu anladım ... mesela TAM BIR GONUL INSANI vs veya admin , moderatör vs , bunların hespını bana bı arkadas acıklayabılırmı ?_ ozellıkle BANNED ne demk? sanırım bu arkdası engellemısler ... ne dıyelım hayırlısı olsun...:teytey:
Yorumları: 322
Konuları: 9
Kayıt Tarihi: Jul 2007
08-02-2007, Saat: 12:20 AM
saol sagopam ... sude benle ılgısı yok ... bunu anla yeter... bosver
Yorumları: 322
Konuları: 9
Kayıt Tarihi: Jul 2007
08-02-2007, Saat: 12:26 AM
sorun halloldu sude ... iyi fikir ...
Yorumları: 322
Konuları: 9
Kayıt Tarihi: Jul 2007
08-02-2007, Saat: 12:55 AM
yapabileegım baska bısı varsa soyle sude....