08-03-2007, Saat: 08:31 AM
KONUYU AÇIYORUM
SUDENAZ İYİKİ DOÄžDUN CANIM
DOÄžUM GÜNÜN KUTLU OLSUN
BİRDE BEN YARIN OLMAYACAM
CEYLAN GÖZLÜNÜN DE DOÄžUM GÜNÜNÜ KUTLUYORUM
İYİKİ DOÄžDUN CANIM
DOÄžUM GÜNÜN KUTLU OLSUN
SUDENAZ İYİKİ DOÄžDUN CANIM
DOÄžUM GÜNÜN KUTLU OLSUN
BİRDE BEN YARIN OLMAYACAM
CEYLAN GÖZLÜNÜN DE DOÄžUM GÜNÜNÜ KUTLUYORUM
İYİKİ DOÄžDUN CANIM
DOÄžUM GÜNÜN KUTLU OLSUN





:hihi:hihi

