08-03-2007, Saat: 02:10 PM
Can dediğin ya canın olmalı;ya da canını almalı.Yar diyemezsinki herkese İçindeki yaran olmalı..Herkesinde bir yüreği vardır ama Yürek dediğin de Bir aşka Yanmalı....
|
günün sözü
|
|
08-03-2007, Saat: 02:10 PM
Can dediğin ya canın olmalı;ya da canını almalı.Yar diyemezsinki herkese İçindeki yaran olmalı..Herkesinde bir yüreği vardır ama Yürek dediğin de Bir aşka Yanmalı....
08-03-2007, Saat: 03:04 PM
Tebrik ederim...Çok güzel bi söz...Teşekkürler..
08-03-2007, Saat: 04:41 PM
hıım hiçte fena değil tebrikler bi ciklet kazandınız
08-03-2007, Saat: 07:14 PM
sibel canım çok güzel söz sağol..
08-03-2007, Saat: 07:29 PM
:: CiMCiMe :: Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Tebrik ederim...Çok güzel bi söz...Teşekkürler..sağol canım
08-03-2007, Saat: 07:29 PM
adyge55 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:hıım hiçte fena değil tebrikler bi ciklet kazandınızhımm hiç fena değil sağol janım isterim cikletimi miley17:
08-03-2007, Saat: 07:30 PM
rapunzel Adlı Kullanıcıdan Alıntı:sibel canım çok güzel söz sağol..sende sağol canıım
08-04-2007, Saat: 12:30 PM
yüreğine sağlık abla
08-04-2007, Saat: 12:32 PM
Canımı özledim..canan olmayı..keske hakedebilseydim..
cok güzeldi Sibelim..
08-04-2007, Saat: 11:41 PM
Qetesh Adlı Kullanıcıdan Alıntı:yüreğine sağlık ablasende sağol adem kardeşim |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| [ 5- 11 mart 2007] Haftanın Sözü | derdo | 5 | 1,414 |
04-14-2022, Saat: 09:31 PM Son Yorum: wildfang |
|
| Buda Benden günün Değil YILIN sözü | Masal_yuzLu | 9 | 1,988 |
04-14-2022, Saat: 06:06 AM Son Yorum: wildfang |
|
| (¯`·.¸¸.·´->Günün AnLamLı Sözü<-`·.¸¸.·´¯) | €BeRimSin | 15 | 3,167 |
04-14-2022, Saat: 01:58 AM Son Yorum: wildfang |
|
| [26 şubat - 4 mart 2007] Haftanın Sözü | derdo | 25 | 3,245 |
04-13-2022, Saat: 06:38 PM Son Yorum: wildfang |
|
| Sözü Söz Küçük İskender... | YasSmin | 4 | 1,213 |
06-14-2011, Saat: 11:56 AM Son Yorum: YasSmin |
|