×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
sıkıldım...
#1
ya sitenin rengi çok bayıooo...sarı sarı..site çok eğlenceli olmasına rağmen renk çoook sıkıor...
üstelik uzun süredir aynııı...
şöle siyah/gri falan olsa fena olmas mı yaaa Wink
Ara
Cevapla
#2
renk konusunda iyi düşünmüşsün pesimist ama siyah ta uygun bi renk değil yani buraya uyacağını sanmam
ama renk konusunda seninle hem fikirim başka bir renkte olsa nasıl olurdu acaba Smile
Ara
Cevapla
#3
߀nCe renk mukemmeL Big GrinBig Grin Tongue
Âh be.
Ara
Cevapla
#4
_PESİMİST_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ya sitenin rengi çok bayıooo...sarı sarı..site çok eğlenceli olmasına rağmen renk çoook sıkıor...
üstelik uzun süredir aynııı...
şöle siyah/gri falan olsa fena olmas mı yaaa Wink

Katılıyorum...Wink
Ara
Cevapla
#5
siyah yzılar kırmızı ve ya yeşil olsun bnceeeWinkWinkWinkWinkWinkBig Grin
Ara
Cevapla
#6
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:߀nCe renk mukemmeL Big GrinBig Grin Tongue

çık aradan o zaman muhalif pcko
:yikildim:
Ara
Cevapla
#7
waLa GüSeL ߀aBig Grin hangi Sitede war ßöLe renk Cool Big GrinBig Grin Tongue
Âh be.
Ara
Cevapla
#8
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:waLa GüSeL ߀aBig Grin hangi Sitede war ßöLe renk Cool Big GrinBig Grin Tongue

bak bak bak bide başka sitelere takılıyon demek hımm
anlaşıldııııııı :kizgin::kizgin::kizgin::kizgin::kizgin::kizgin::kizgin::kizgin::kizgin::kizgin::kizgin:
Ara
Cevapla
#9
Rengin ne önemi var, içimizdeki sesler güzel olsun yetmez mi ?

Hem fazla açık renk insanı sıkar ve de fazla koyu renk insanı bunalıma sokar Smile Ortasını bulduk ve bence rengimize sahip çıkmalıyız.


YAŞASIN RENGİMİZ :yikildim:
Ara
Cevapla
#10
renk 10 numara ya bencede cok gusel mesut kardesıme katılıyorum Wink
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi