08-04-2007, Saat: 01:01 PM
ya sitenin rengi çok bayıooo...sarı sarı..site çok eğlenceli olmasına rağmen renk çoook sıkıor...
üstelik uzun süredir aynııı...
şöle siyah/gri falan olsa fena olmas mı yaaa
üstelik uzun süredir aynııı...
şöle siyah/gri falan olsa fena olmas mı yaaa

