×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kontör...
#1
Kontörsüzlük bitiriyo beni yaa..Alıyorum 3 gün dayanmıyor bi de bzmkiler diyo ya yiyor musun die tam deli oluyorum...Eminim benim gibi olan çok kişi vardır...
Ara
Cevapla
#2
aynen ya bende çok sinir oluyom benimde aynen böle
Ara
Cevapla
#3
Bana 2 Ay dayaniyor ama Smile
Ara
Cevapla
#4
ooooo bnm manita fln da yok ama 250 kont 1 hafta gidio uyuz ne kelime akla gelmeen seler oluomBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#5
ßöLe giderSe yakında harßyden dumanLa haßerLe$CeSBig Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
#6
aahh cem uzan seçiLcekti başbakan,

Bitmeyen Kntr yapardı adam :yikildimBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#7
Allahtan öyle bi sorunum yok hatlı kullandığım için şiddetle tasviye ederim hatlı geçmenizi sadece bi sorun var işte oda yüksek fatura bedelleri Smile
Ara
Cevapla
#8
Chatlak Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Kontörsüzlük bitiriyo beni yaa..Alıyorum 3 gün dayanmıyor bi de bzmkiler diyo ya yiyor musun die tam deli oluyorum...Eminim benim gibi olan çok kişi vardır...

Euheuhe Big GrinBig Grin
canim annemde öLe dioooo
oFF neRe baksam annemi hatiRLatacak $eyLer waR Big Grin
Ara
Cevapla
#9
aLın benden de o kadar haftada bi kontr yükLüorum...Şu nar oLayLrı fLn var ALLah'tan yoksaa...!!TongueBig Grin
Ara
Cevapla
#10
valla oyledir dostum
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi