08-05-2007, Saat: 04:07 PM
Kontörsüzlük bitiriyo beni yaa..Alıyorum 3 gün dayanmıyor bi de bzmkiler diyo ya yiyor musun die tam deli oluyorum...Eminim benim gibi olan çok kişi vardır...
|
kontör...
|
|
08-05-2007, Saat: 04:07 PM
Kontörsüzlük bitiriyo beni yaa..Alıyorum 3 gün dayanmıyor bi de bzmkiler diyo ya yiyor musun die tam deli oluyorum...Eminim benim gibi olan çok kişi vardır...
08-05-2007, Saat: 05:19 PM
aynen ya bende çok sinir oluyom benimde aynen böle
08-06-2007, Saat: 01:50 AM
Bana 2 Ay dayaniyor ama
08-06-2007, Saat: 01:52 AM
ooooo bnm manita fln da yok ama 250 kont 1 hafta gidio uyuz ne kelime akla gelmeen seler oluom
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
08-06-2007, Saat: 02:16 PM
aahh cem uzan seçiLcekti başbakan,
Bitmeyen Kntr yapardı adam :yikildim ![]() ![]() ![]()
08-06-2007, Saat: 03:45 PM
Allahtan öyle bi sorunum yok hatlı kullandığım için şiddetle tasviye ederim hatlı geçmenizi sadece bi sorun var işte oda yüksek fatura bedelleri
08-06-2007, Saat: 04:43 PM
Chatlak Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Kontörsüzlük bitiriyo beni yaa..Alıyorum 3 gün dayanmıyor bi de bzmkiler diyo ya yiyor musun die tam deli oluyorum...Eminim benim gibi olan çok kişi vardır... Euheuhe ![]() ![]() canim annemde öLe dioooo oFF neRe baksam annemi hatiRLatacak $eyLer waR
08-06-2007, Saat: 08:34 PM
aLın benden de o kadar haftada bi kontr yükLüorum...Şu nar oLayLrı fLn var ALLah'tan yoksaa...!!
![]()
08-06-2007, Saat: 08:35 PM
valla oyledir dostum
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|